TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Starbucks w ciągu trzech lat chce otworzyć 150 kawiarni w Europie

Starbucks chce w ciągu trzech lat otworzyć 150 kawiarni na największych rynkach Europy. Lokale miałyby powstać na dworcach i lotniskach.


Sieć kawiarni Starbucks ma udzielić licencji na używanie marki Sturbucks i obsługę lokali firmie SSP obsługującej dotąd liczne marki m.in. Burger King, czy Pizza Hut. Według umowy licencja wyłączna będzie obowiązywać na niektórych europejskich rynkach, w tym Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii.

Sturbucks Coffee Company posiada obecnie ponad 16 tys. kawiarni w 45 państwach.

Firma SSP obsługuje ponad 2 000 lokali na lotniskach, dworcach i wzdłuż autostrad w 29 państwach. Wśród własnych i licencjonowanych marek firmy znajdują się Caffè Ritazza, Burger King, M&S Simply Food, Bonne Journée, Caviar House & Prunier, Pizza Hut, Upper Crust i Le Train Bleu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Starbucks kawiarnie kawiarni w Europie Firma SSP umowa na dworcach lotniskach




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję