TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa marka Lufthansy - Lufthansa Italia

Nowopowstała Lufthansa Italia zaoferuje klientom bezpośrednie połączenia z północnych Włoch do europejskich metropolii, bilety w cenie od 99 Euro można już rezerwować.


Na rynek włoski Lufthansa wprowadzi nową markę “Lufthansa Italia". Ta nowa linia lotnicza łączy tradycyjne wartości Lufthansy, tzn. niezawodność oraz wysoką jakość z włoskim szykiem. Na początku flota składać się będzie z sześciu samolotów, które od lutego roku 2009 będą obsługiwał kluczowe połączenia z północnych Włoch do głównych europejskich miast. Lufthansa chce założyć swoją własną włoską linię pod nową marką na początku roku 2009, mało tego będzie się ubiegać o włoski certyfikat przewoźnika (Italian Air Operator Certificate - AOC). Lufthansa Italia będzie pozycjonowała firmę na ważnym rynku, który charakteryzuje się dużym popytem oraz który ma niewątpliwie ogromny potencjał. Włoskim pasażerom spółka będzie oferować rozległą siatkę połączeń z północnych Włoch do atrakcyjnych miast europejskich, takie informacje podał CEO oraz Przewodniczący Zarządu Lufthansy Wolfgang Mayrhuber.

Zdaniem przewoźnika Mediolan oraz Lombardia zajmują wysokie miejsce pośród najbardziej rozwiniętych oraz najsilniejszych europejskich regionów. Dobra siatka połączeń łącząca ten region z głównymi metropoliami Europy jest niezbędna. Lufthansa Italia może stać się odpowiedzią na te właśnie potrzeby i tym samym dobitnym potwierdzeniem zaangażowania w tym regionie.

Loty do pierwszych dwóch miast, Barcelony oraz Paryża (Charles de Gaulle), zostaną uruchomione 2 lutego 2009. Rejsy do Brukseli, Budapesztu, Bukaresztu oraz Madrytu otwarte zostaną cztery tygodnie później. Od końca marca 2009 nowa linia będzie mogła zabrać pasażerów do Londynu (lotnisko Heathrow) i Lizbony. Nowy, bezpośredni serwis będzie oznaczał oszczędność czasu pasażerów Lufthansy. Rezerwacje rejsów na loty nową linią Lufthansa Italia rozpoczęły się tradycyjnymi kanałami dystrybucji już w połowie października.

Lufthansa Italia latać będzie samolotem typu Airbus A319, który jest w stanie zabrać na pokład 138 pasażerów w klasach biznes oraz ekonomicznej. Dyskretnie zaprojektowana kabina może zdradzić włoskie pochodzenie linii. Pasażerowie obsługiwani będą przez włoską załogę, a w menu będzie można odnaleźć doskonałe dania słynnej włoskiej kuchni.

Infrastrutkura Malpensy w porozumieniu z operatorem lotniska mediolańskiego (SEA), będzie sukcesywnie ulepszana w taki sposób, aby zapewnić pasażerom Lufthansy większą gamę usług oraz większy komfort na lotnisku. Już od wiosny roku 2009 na pasażerów będzie czekać nowa ekskluzywna poczekalnia i błyskawiczne przejścia przez bramki bezpieczeństwa.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
nowa marka Lufthansy Lufthansa Italia z północnych Włoch do europejskich metropolii Italian Air Operator Certificate AOC CEO przewodniczący Zarządu Lufthansy Wolfgang Mayrhuber Airbus A319 lotnisko mediolańskie SEA Malpensa Barcelona Paryż do Londynu


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję