Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Polska znalazła się na medycznej mapie turystycznej
Węgry, Turcja oraz Polska są najpopularniejszymi krajami, do których Brytyjczycy wyjeżdżają po implanty stomatologiczne, tak wynika z sondażu portalu Treatment Abroad. Porta jest odwiedzany przez ok. 50 tys. osób miesięcznie, a zajmuje się zamieszczaniem porównawczych zestawień kosztów w brytyjskiej publicznej służby zdrowia (NHS) z identycznymi usługami medycznymi, które są oferowane prywatnie za granicą.
Wyniki sondażu, który został przeprowadzony w grupie 650 "medycznych turystów", opublikowano w związku z sobotnim otwarciem pierwszych w historii targów medycyny turystycznej, odbywających się w hali wystawowej Olimpia w Londynie.
Nie da się ukryć, że głównym motywem medycznych wyjazdów Brytyjczyków za granicę jest różnica kosztów na niekorzyść NHS. Zdaniem portalu Treatment Abroad średni koszt implantu w Wielkiej Brytanii wynosi 2 tys. funtów, a w Polsce jest to ekwiwalent 750 funtów, na Węgrzech zaś to 827 funtów. Jeszcze tańsze implanty oferowane są przez stomatologów w Turcji.
91,2 proc. ankietowanych wyraziło zadowolenie z jakości usług na Węgrzech, w Polsce oraz w Turcji.
Jak powiedziała Alison Hope z firmy Statmedica, która organizuje wyjazdy Brytyjczyków do klinik dentystycznych w Polsce, w związku z dobrze znanymi trudnościami brytyjskiej służby zdrowia oraz dość wysokimi kosztami leczenia prywatnego, wielu spośród Brytyjczyków nie ma wyboru, ponieważ stoi przed alternatywą: zabieg poza granicami swojego kraju albo żaden.
Dodała ponadto, że jej firma zajmuje się także doradztwem w czasie przygotowań do wyjazdu, dostosowywaniem się do indywidualnych potrzeb oraz prowadzeniem działalności typu interwencyjnego. Klient zawiera z kliniką indywidualną umowę, której elementem jest gwarancja jakości wykonanych przez nią usług oraz prawo do reklamacji.
Brytyjscy dentyści, którzy pracują dla NHS ostatnio zostali oskarżeni, że ściągają pacjentów na niepotrzebne wizyty celem nabicia rachunku. Innym problemem jest także przechodzenie dentystów z NHS do sektora prywatnego, co może powodować, że u stomatologów publicznej służby zdrowia trudno jest się w ogóle zarejestrować.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Podberlińskie lotnisko zagrożeniem dla portów lotniczych w Polsce?
PIT umacnia partnerstwo z Signal Iduną
Nowy obiekt hotelowo - usługowy we Wrocławiu
Relacja z Kulinarnych Andrzejek na Obcasach w Poznaniu
Kopenhaga: strajk personelu na lotnisku Kastrup powodem odwołanych i opóźnionych lotów
Amadeus i FunFly.pl kontynuują współpracę technologiczną
Niby-wypadki zmniejszą liczbę wypadków śmiertelnych?
Jak to było na prawdę z Bankiem Turystyki i Juventurem?
Jest nowa ustawa o usługach turystycznych!
Zimowe szaleństwo z easygo.pl!
Samolot Ryanair zderzył się z ptakiem