Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
TUI - nowa kampania reklamowa na sezon Lato 2011
"Beztroskie wakacje dla każdego" - TUI Poland startuje z ogólnopolską kampanią reklamową oferty wyjazdowej na sezon Lato 2011.
Kampania składa się z dwóch targetowanych spotów, które od końca grudnia emitowane są na wybranych kanałach telewizyjnych. W styczniu kampania obejmie swym zasięgiem także Internet i radio.
Nowa kampania reklamowa oparta jest na pełnym humoru przekazie przedstawiającym TUI jako towarzysza podróży, z którym każdy spędzi beztroskie, pełne atrakcji i zabawy wakacje. Ten przekaz dominuje w obu spotach reklamowych, skierowanych do klientów o zróżnicowanych potrzebach. Za kreację i produkcję odpowiedzialna była agencja Brasil, a zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mediavest.
Pierwszy spot reklamowy przybliża uroki spędzania wakacji z TUI każdemu dorosłemu klientowi. Zalety spędzania rodzinnych wakacji pokazuje nam drugi spot reklamowy, prezentujący plusy ofert wyjazdowej TUI Family z animatorem zabaw dla dzieci. Oba spoty emitowane są na ogólnopolskich kanałach telewizyjnych: TVN, TVP, Polsat oraz na kanałach tematycznych z pakietu AtMedia. Ze względu na charakter oferty rodzinnej, spot TUI Family emitowany jest w sąsiedztwie pozycji programowych adresowanych do kobiet.
W pierwszym tygodniu stycznia kampania zostanie poszerzona o Internet, gdzie wykorzystane zostaną istniejące materiały video. Na styczeń planowana jest także kampania reklamowa w radiu oraz z wykorzystaniem kanałów OOH.
- Kampania reklamowa ma na celu pokazać, że każdy klient, bez względu na to, jaką formę wypoczynku wybierze, spędzi z TUI niezapomniane wakacje. Humorystycznym klimatem panującym w spotach chcieliśmy pokazać, że wakacje z TUI to niezapomniana i pełna wrażeń przygoda na wyciągnięcie ręki dla każdego! Naszej ofercie rodzinnej - TUI Family, w której dzieci spędzają wakacje pod czujnym okiem doświadczonych polskich animatorów, zdecydowaliśmy się poświęcić osobny spot. W zabawny sposób pokazuje on, że urlop spędzany ze swoimi pociechami może być pełen relaksu, odpoczynku i dobrej zabawy - powiedziała Justyna Krzyżanowska, brand manager TUI w TUI Poland.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Czy kasyna w Japonii będą zalegalizowane?
Licheń: z turystyki pielgrzymkowej żyje się całkiem dobrze
Przewodnik dla niepełnosprawnych
Rafineria Grupy Lotos w Gdańsku będzie produkować więcej paliwa lotniczego
Piza - czternasta baza Ryanair
Do Rzymu na beatyfikację Jana Pawła II samolotem, autobusem, czy pociągiem?
Londyn: wkrótce odbędą się targi przemysłu kongresowego Confex
TPN: od 2011 nowe ceny biletów
F-16 awaryjnie wylądowało na Okęciu
Szczecinek: uruchomiono najdłuższy w Europie wyciąg dla narciarzy wodnych
Słowacja: Tatry otwarte dla turystów
Czechy: nie będzie zakazu palenia w restauracjach?
Unity Line: 30% rabaty na zimowe wyjazdy do Szwecji
Ankieta Money.pl: na wakacje w kraju Polak wyda tysiąc złotych, za granicą dwa tysiące
Kraków będzie promował się na BBC i w National Geographic
Fikcyjna kwatera w Zakopanem: pierwszy turysta oszukany
Kraków - hotelarze cieszą się z Euro 2012 w Polsce!