TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Biały niedźwiadek maskotką promującą Suwałki

Jak poinformował rzecznik prezydenta Suwałk Jarosław Filipowicz, biały niedźwiadek ma być maskotką promującą Suwałki. Ma to związek z kojarzeniem Suwałk jako tzw. polskiego bieguna zimna.


Do miana maskotki promującej miasto "startował" również obok niedźwiadka, bóbr. Wybór padł na białego niedźwiedzia, który został uznany przez specjalistów zajmujących się strategią Suwałk w latach 2010-2015, za zwierzę bardziej przyjazne niż bóbr, który kojarzy się z wyrządzaniem szkód kłopotliwych dla człowieka. Co więcej biały niedźwiedź jest elementem żartów na temat mieszkańców Suwałk, jakie są dziełem przyjezdnych. Ich zdaniem Suwałki to miejsce leżące na "polskim biegunie zimna".

Choć na Suwalszczyźnie w ostatnim czasie nie jest już tak zimno jak kilkanaście lat temu, to władze Suwałk twierdzą, że mimo tego miasto powinno być kojarzone właśnie z pogodą. Jednym z haseł, które wykorzystywane będzie w kampanii promocyjnej ma być zwrot "Pogodne Suwałki". Obecny wizerunek miasta pozostawia wiele do życzenia i jest zbyt mało wyrazisty. Kampania promocyjna ma na celu jego zmianę.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Suwałki Jarosław Filipowicz maskotka promująca Suwałki biały niedźwiadek polski biegun zimna strategia Suwałk w latach 2010-2015 kampania promocyjna Pogodne Suwałki Suwalszczyzna




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję