Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - praca hybrydowa
- Domki capsułowe całoroczne i inne
- Specjalista ds. turystyki / Ole Travel Wrocław
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej-...
- Pilot - Włochy
- Doradca Klienta
- Specjalista ds. turystyki - Salon firmowy Coral...
- Pilot wycieczki do Trójmiasta 16 - 18.06.2025
- Pilot do Saksonii 19-22.06.2025
- Biuro podróży zatrudni do salonu sprzedaży...


LOT zakończył I etap konkursu na agencję PR
Polskie Linie Lotnicze LOT zakończyły pierwszy etap konkursu na agencję PR. Do drugiego etapu zakwalifikowały się agencje: Sigma, Genesis PR, TBWAPR oraz Tomatoe PR.
Na początku stycznia bowiem LOT ogłosił konkurs na agencję PR, która zajmowałaby się stałą obsługą firmy w zakresie PR korporacyjnego oraz PR produktowego.
Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy PLL LOT powiedział, że w drugim etapie wezmą udział firmy, których oferta najlepiej odpowiada potrzebom LOT-u na 2008 rok. Przy wyborze główna rolę odgrywał merytoryczny poziome przysłanych propozycji - dodał.
Do konkursu LOT zaprosił 11 agencji, które miały do 21 stycznia na przysłanie swoich ofert i propozycji współpracy. Sumarycznie wpłynęło 11 ofert. Jednak niektóre z zaproszonych agencji nie przysłały swoich ofert, ale liczba zrównoważyła się, bo kilka agencji przysłało propozycje współpracy, mimo, iż nie zostały oficjalnie zaproszone. Wszystkie przysłane oferty zostały przeanalizowane.
LOT otrzymał oferty od: Genesis PR, Sigma International, Pegasus Public Relations, TBWAPR, Profile Public Relations, PR kwadrat, On Board Public Relations, Perspektywa Studio Architektury Marki Sp. z o.o., Tomatoe PR, Edelman i NBS Public Relations.
LOT to jedna z najstarszych linii lotniczych na świecie. Od 1929 roku łączą Polskę ze światem. Aktualnie samoloty z logo LOT latają do ponad 60 miast w Europie i Ameryce Północnej. Flota LOT-u jest jedną z najnowocześniejszych w Europie. W 2008 roku LOT stanie się pierwszą europejską linią lotniczą, która wzbogaci swoją flotę o samoloty Boeing 787 Dreamliner.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Jak Kraków przepalał
Bon turystyczny powróci, ale dla
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
W USA doceniają ofertę kulinarną
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Starsze aktualności:
Wybrano najlepsze linie lotnicze w
Polska destynacją dla
Decyzja o pomocy dla Condora
ITAKA kończy współpracę z największym
Odczuwalny wzrost cen na
Igrzyska stworzą dodatkowy rynek najmu
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Trwa walentynkowy konkurs eSKY.pl
Wizz Air: nowa letnia siatka połączeń z Gdańska
Święto wina kalifornijskiego w Polsce
Współpraca Swiss Air i Lufthansy wyjdzie na korzyść klientom
TUI postanowiła sprzedać Hapag-Lloyd
Perspektywa lotów Centralwings z Łodzi
21 osób rannych w wypadku autobusu pod Elblągiem
Zielony Przewodnik Michelin po Stanach Zjednoczonych już w sprzedaży
Świętokrzyskie wyczarowało zimę
Restauracja w kształcie spodka UFO
"Park" najbardziej ekskluzywnym hotelem w północnej Polsce?
Dobre warunki narciarskie w Tatrach
Interferie: hotelarze oceniają wakacje
Rozpoczyna się promocja Gdańska w mediach zagranicznych i polskich
Od 23 marca podwyżka cen biletów PKP Intercity
Siedem Tygodni na Madagaskarze 24.06.2009