Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
TravelTECH umacnia markę na rynkach bałtyckich
TravelTECH - jeden z dostawców technologii i rozwiązań kategorii IBE, specjalizujący się w projektowaniu, budowie i implementacji systemów rezerwacyjnych oraz mid-office, pozyskuje nowych klientów na rynku bałtyckim.
Wspólnie z Travelport zorganizowany został road-show w stolicach krajów bałtyckich: Tallinie, Rydze oraz Wilnie. Przybyli na spotkania goście mieli okazję zapoznać się z produktami firmy, porozmawiać z przedstawicielami, poznać najnowszą wersję modułu Internet Reservation System IRS 2.0 oraz zapoznać się z działaniem tego rozwiązania na przykładzie ostatnich implementacji polskich i zagranicznych klientów.
Na spotkaniach obecni byli przedstawiciele biur podróży zajmujących się obsługą firm oraz klientów indywidualnych. W trakcie prezentacji poruszone zostały kwestie potencjału rynku turystycznego online krajów bałtyckich oraz wyzwań, jakie napotykają firmy rozpoczynające sprzedaż biletów lotniczych, usług hotelowych bądź wynajmu samochodów przez Internet. Dużym zainteresowaniem obecnych cieszyła się prezentacja modułu lotniczego - sztandarowego produktu TravelTECH - Internet Reservation System IRS 2.0. Szczególny nacisk położono na zaakcentowanie możliwości pracy z dwoma systemami GDS równolegle - Galileo i Worldspan oraz udogodnieniem pozwalającym na wyszukiwanie rejsów w elastycznych datach (do +/-3 dni) oraz kierunkach (do 3 różnych miast wylotu i powrotu). Ponadto, podczas prezentacji przedstawione zostały unikatowe rozwiązania technologiczne TravelTECH, takie jak: autoticketing - rozwiązanie mające na celu zmniejszenie kosztów prowadzenia sprzedaży poprzez umożliwienie automatycznego wystawiania biletów bez udziału kasjera oraz inteligentny mechanizm cache obniżający opłaty za wyszukiwania nawet do 30% (bez utraty jakości wyników).
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
TravelTECH: dalszy rozwój
[2010-06-14 12:42 81.95.206.*]
Brawo Marcin:) odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Akcja "Poznań za pół ceny" w czerwcu
Simple Distribution - narzędzie pozwalające zaistnieć w sieci małym hotelom
Nowe połączenia na trasie Warszawa-Drezno
Zakopane: pół tysiąca narciarzy w gipsie
Bilety autobusowe Veolia także online
Można się kąpać w kujawsko-pomorskim
Uroczysty początek roku akademickiego w hotelu Radisson SAS
Australia: uratowano 32 turystów i 5 członków załogi tonącego jachtu
Wiślana Trasa szansą rozwoju turystyki rowerowej?
Turyści w Pyrzowicach czekają na sprawny samolot