TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Restauracja Baggers: kelnerów zastąpiły maszyny

Restauracja Baggers w Norymberdze zrezygnowała z zatrudniania kelnerów i wprowadziła pełną automatyzację obsługi klientów.


Goście restauracji zamawiają dania za pośrednictwem dotykowego ekranu na stole. Gotowe potrawy docierają do klienta przez miniaturową kolejkę kursującą między stolikami, a kuchnią. Za posiłek płaci się kartą kredytową. Zaletą automatyzacji jest pewna oszczędność na napiwkach, bowiem nie ma tam komu ich zostawiać.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Restauracja Baggers w Norymberdze Norymberga automatyczna obsługa klientów klienta kelner kelnerzy


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję