Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów - Gdańsk
- Specjalista ds. podróży służbowych (praca zdalna)
- Specjalista ds Sprzedaży Usług Turystycznych
Gigantyczna liczba reklamacji na lotniska i linie lotnicze w Wielkiej Brytanii
Do Brytyjskiej Rady Użytkowników Transportu Lotniczego (AUC) w ciągu minionego roku wpłynęło ponad 12 tys. pisemnych i telefonicznych zażaleń na lotniska i linie lotnicze w Wielkiej Brytanii - podaje BBC.
Liczba niezadowolonych pasażerów wzrosła o 22% w stosunku do roku poprzedniego. Same reklamacje telefoniczne to 5757, a w ubiegłym roku było ich 3755. Brytyjska gazeta "The Scotsman" pisze, iż te wyniki nie są do końca wiarygodne, gdyż nie uwzględniono w nich reklamacji odrzuconych lub załatwionych. Dlatego faktyczna liczba rozczarowanych klientów jest zdecydowanie większa.
Najwięcej skarg wpłynęło na lotnisko Heathrow w Londynie. Najczęściej wymienianymi powodami skarg i reklamacji są odwołane loty, opóźnienia samolotów, kolejki przy odprawach oraz ginące lub opóźnione w dostawie bagaże.
Do tak ogromnego wzrostu liczby zażaleń przyczyniły się na pewno zmiany w odprawie bagaży, restrykcyjne kontrole pasażerów. Warunki atmosferyczne też nie są bez znaczenia - w grudniu Anglię nawiedziły niesamowite mgły.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Coraz więcej reklamacji na loty w Wielkiej Brytanii
[2007-07-27 12:41 83.15.101.*]
Lotniska w większości krajów mają dylemat: albo porządnie obsłużyć mniej pasażerów albo na siłę więcej i mieć z tego większą kasę. A linie lotnicze podpisują umowy na obsługę zgodnie z tą samą logiką. I musi się zatkać, bo dochodzą strajki, mgła, deszcze, śniegi, terroryści, zostawione motocykle itd... Gdyby tak samo prowadzić hotel (overbookingi, niesprzątnięte pokoje, czekanie na jedzenie po dwie godziny itp.) goście drugi raz już by nie przyjechali. Ale z lotniskami nie ma wyboru - lecisz skąd możesz, a nie skąd chcesz. No, chyba, że masz swojego jeta... Pamiętam loty i obsługę z lat 60-tych - świat już nie będzie nigdy taki jak kiedyś... odpowiedz »
Coraz więcej reklamacji na loty w Wielkiej Brytanii
[2009-11-17 18:52 83.9.218.*]
a ja pamietam lata 80-te, kontrola personalna za byle co zaglądali ci w d... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
MSiT chce 10 strategii dla
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Dział badania rynku i analizy:
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Starsze aktualności:
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wypadek autokaru w Niemczech - wszyscy pasażerowie byli ubezpieczeni
Jak przyciągnąć płetwonurków? Zatopić statek!
Czy żubr w menu restauracji może być prawdziwym żubrem?
Call center warszawskiego lotniska już działa!
Udana promocja włoskiego Veneto w Warszawie
noclegi Kołobrzeg ul.Portowa Apartamenty,pensjonaty,mieszkania,kwatery,kawalerki
Rządowe wydatki na hotele zostaną skontrolowane
20. Krakowski Salon Turystyczny rozpoczęty
PIT zaprasza na szkolenia pt. "Ochrona danych osobowych w branży turystycznej"
Port w Pireusie: Nieprzenikalna forteca
W Warszawie otwarto artystyczny hotelik Castle Inn
Sprawa samowolnego hotelu utkneła w miejscu
Dobiega końca budowa nowego dworca PKS w Kaliszu
POT zauważa, że Polska potrzebuje profesjonalnej promocji
Kraków: koniec współpracy Muzeum Narodowego i Fundacji im. Ks. Czartoryskich?
Lotnisko w Krywlanach będzie wzorowane na łódzkim?
Autokar z Paznania do Włoch(Reggio Calabria)