Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Wezyr wprowadza nową platformę komunikacyjną
Wezyr Holidays Coral Travel poinformowało o wdrożeniu platformy komunikacyjnej Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence, które ma na celu usprawnienie jakości obsługi klientów oraz agentów.
Projekt przeprowadzili specjaliści z Asseco South Eeastern Europe, firmy partnerskiej Interactive Intelligence.
"Mocno rozwijamy naszą sieć sprzedaży, zarówno internetową, jak i agencyjną, jednak nawet najlepsza wyszukiwarka ofert na stronie to za mało dla wymagających polskich klientów. Polacy chętnie wyszukują oferty w Internecie, ale nadal wolą szczegółowe informacje i warunki umowy sprawdzić bezpośrednio u profesjonalnego doradcy podróży lub doświadczonego agenta turystycznego. Dlatego sprawnie działające call center jest w naszej branży bardzo ważnym elementem sprzedaży, obsługi posprzedażowej oraz kontaktu z siecią agencyjną" - powiedział Kaan Ergün, Dyrektor Generalny Wezyr Holidays Coral Travel.
Customer Interaction Center to wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP zawierający funkcje komunikacji zunifikowanej, automatyzacji contact center i zarządzania procesami biznesowymi. W firmie Wezyr Holidays Coral Travel zarządza połączeniami telefonicznymi oraz wiadomościami email kierowanymi do konsultantów obsługi klientów touroperatora oraz do pracowników współpracujących z biurami agencyjnymi.
Wdrożony został moduł IVR, który wstępnie kategoryzuje połączenia (np.: prośba o ofertę, sytuacja awaryjna, reklamacja) i kieruje je do pracowników posiadających odpowiednie kompetencje. Funkcje nagrywania i monitoringu jakości, dostępne w oprogramowaniu CIC, pozwalają na przechowywanie i wyszukiwanie nagrań w celach szkoleniowych lub reklamacyjnych, kontrolę czasu oczekiwania na połączenie oraz ujednoliconą obsługę interakcji telefonicznych i wiadomości email.
Asseco South Eeastern Europe przeprowadziło również integrację pomiędzy CIC oraz systemem płatności i rezerwacji wykorzystywanymi przez Wezyr Holidays Coral Travel, co ułatwia i przyspiesza komunikację z klientami i agentami.
"Oprogramowanie Interactive Intelligence to solidny produkt z górnej półki systemów komunikacyjnych, a stały rozwój producenta i innowacje gwarantują bezpieczeństwo inwestycji. Duże znaczenie miały również świetne referencje zaprezentowane przez Asseco South Eeastern Europe. Wdrożenie zostało przeprowadzone bardzo sprawnie i bez problemów, a specjaliści z Asseco South Eeastern Europe w czasie całego procesu wykazywali się dużym zrozumieniem specyfiki naszej działalności." - dodał Ergün.
Umowę pomiędzy Asseco South Eeastern Europe i Wezyr Holidays Coral Travel podpisano pod koniec maja b.r., a system został uruchomiony już na początku lipca. CIC obsługuje około 30 stanowisk contact center oraz 150 stanowisk biznesowych (gdzie spełnia rolę centrali telefonicznej VoIP), zlokalizowanych w Warszawie oraz na terenie całego kraju.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wezyr wprowadza nowe rozwiązanie
[2014-09-24 11:10 89.66.68.*]
Zdaje się ze Wezyr-tonie..... odpowiedz »
Wezyr wprowadza nowe rozwiązanie
[2014-09-24 17:57 87.207.110.*]
to samo mówią Klienci po tegorocznych wyjazdach... odpowiedz »
Wezyr wprowadza nowe rozwiązanie
[2014-09-25 16:33 178.36.38.*]
A cóż to za opinie! Moi klienci byli z Wezyra na różnych kierunkach i wrócili zadowoleni. Może ci malkontenci z powyższych komentarzy po prostu źle dobrali ofertę do wymogów swoich klientów? odpowiedz »
Wezyr wprowadza nowe rozwiązanie
[2014-09-25 17:24 178.36.38.*]
A cóż to za opinie! Moi klienci byli z Wezyra na różnych kierunkach i wrócili zadowoleni. Może ci malkontenci z powyższych komentarzy po prostu źle dobrali ofertę do wymogów swoich klientów? odpowiedz »
Wezyr wprowadza nową platformę komunikacyjną
[2014-09-26 10:55 178.235.198.*]
ciekawe jak to będzie szło odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Powstał nowy przewoźnik lotniczy
Ochrona danych osobowych w agencji turystycznej
KFC planuje rozwój na rynku rosyjskim
Ekspres droższy i jedzie dłużej niż pośpieszny!
Mamaison Hotel Le Regina w gronie najlepszych hoteli świata
Bezpłatne prezentacje turystycznych nowości
Ryanair ostrzega przed oszustami
Biuro podróży zmniejsza zakres usług
Mniej dzieci wyjedzie na wakacje
Naciągał turystów - teraz odpowie przed sądem
Condohotel w Mikołajkach pnie się w górę
Neckermann świętuje i obniża ceny
Manor House SPA został skategoryzowany