Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Wezyr wprowadza nową platformę komunikacyjną
Wezyr Holidays Coral Travel poinformowało o wdrożeniu platformy komunikacyjnej Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence, które ma na celu usprawnienie jakości obsługi klientów oraz agentów.
Projekt przeprowadzili specjaliści z Asseco South Eeastern Europe, firmy partnerskiej Interactive Intelligence.
"Mocno rozwijamy naszą sieć sprzedaży, zarówno internetową, jak i agencyjną, jednak nawet najlepsza wyszukiwarka ofert na stronie to za mało dla wymagających polskich klientów. Polacy chętnie wyszukują oferty w Internecie, ale nadal wolą szczegółowe informacje i warunki umowy sprawdzić bezpośrednio u profesjonalnego doradcy podróży lub doświadczonego agenta turystycznego. Dlatego sprawnie działające call center jest w naszej branży bardzo ważnym elementem sprzedaży, obsługi posprzedażowej oraz kontaktu z siecią agencyjną" - powiedział Kaan Ergün, Dyrektor Generalny Wezyr Holidays Coral Travel.
Customer Interaction Center to wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP zawierający funkcje komunikacji zunifikowanej, automatyzacji contact center i zarządzania procesami biznesowymi. W firmie Wezyr Holidays Coral Travel zarządza połączeniami telefonicznymi oraz wiadomościami email kierowanymi do konsultantów obsługi klientów touroperatora oraz do pracowników współpracujących z biurami agencyjnymi.
Wdrożony został moduł IVR, który wstępnie kategoryzuje połączenia (np.: prośba o ofertę, sytuacja awaryjna, reklamacja) i kieruje je do pracowników posiadających odpowiednie kompetencje. Funkcje nagrywania i monitoringu jakości, dostępne w oprogramowaniu CIC, pozwalają na przechowywanie i wyszukiwanie nagrań w celach szkoleniowych lub reklamacyjnych, kontrolę czasu oczekiwania na połączenie oraz ujednoliconą obsługę interakcji telefonicznych i wiadomości email.
Asseco South Eeastern Europe przeprowadziło również integrację pomiędzy CIC oraz systemem płatności i rezerwacji wykorzystywanymi przez Wezyr Holidays Coral Travel, co ułatwia i przyspiesza komunikację z klientami i agentami.
"Oprogramowanie Interactive Intelligence to solidny produkt z górnej półki systemów komunikacyjnych, a stały rozwój producenta i innowacje gwarantują bezpieczeństwo inwestycji. Duże znaczenie miały również świetne referencje zaprezentowane przez Asseco South Eeastern Europe. Wdrożenie zostało przeprowadzone bardzo sprawnie i bez problemów, a specjaliści z Asseco South Eeastern Europe w czasie całego procesu wykazywali się dużym zrozumieniem specyfiki naszej działalności." - dodał Ergün.
Umowę pomiędzy Asseco South Eeastern Europe i Wezyr Holidays Coral Travel podpisano pod koniec maja b.r., a system został uruchomiony już na początku lipca. CIC obsługuje około 30 stanowisk contact center oraz 150 stanowisk biznesowych (gdzie spełnia rolę centrali telefonicznej VoIP), zlokalizowanych w Warszawie oraz na terenie całego kraju.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wezyr wprowadza nowe rozwiązanie
[2014-09-24 11:10 89.66.68.*]
Zdaje się ze Wezyr-tonie..... odpowiedz »
Wezyr wprowadza nowe rozwiązanie
[2014-09-24 17:57 87.207.110.*]
to samo mówią Klienci po tegorocznych wyjazdach... odpowiedz »
Wezyr wprowadza nowe rozwiązanie
[2014-09-25 16:33 178.36.38.*]
A cóż to za opinie! Moi klienci byli z Wezyra na różnych kierunkach i wrócili zadowoleni. Może ci malkontenci z powyższych komentarzy po prostu źle dobrali ofertę do wymogów swoich klientów? odpowiedz »
Wezyr wprowadza nowe rozwiązanie
[2014-09-25 17:24 178.36.38.*]
A cóż to za opinie! Moi klienci byli z Wezyra na różnych kierunkach i wrócili zadowoleni. Może ci malkontenci z powyższych komentarzy po prostu źle dobrali ofertę do wymogów swoich klientów? odpowiedz »
Wezyr wprowadza nową platformę komunikacyjną
[2014-09-26 10:55 178.235.198.*]
ciekawe jak to będzie szło odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział dla turystów:
TUI stawia na sztuczną
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Powstał nowy przewoźnik lotniczy
Ochrona danych osobowych w agencji turystycznej
KFC planuje rozwój na rynku rosyjskim
Ekspres droższy i jedzie dłużej niż pośpieszny!
Mamaison Hotel Le Regina w gronie najlepszych hoteli świata
Bezpłatne prezentacje turystycznych nowości
Ryanair ostrzega przed oszustami
Biuro podróży zmniejsza zakres usług
Mniej dzieci wyjedzie na wakacje
Naciągał turystów - teraz odpowie przed sądem
Condohotel w Mikołajkach pnie się w górę
Neckermann świętuje i obniża ceny
Manor House SPA został skategoryzowany
Awaryjne lądowanie w Hurghadzie
Z Warszawy do Lizbony codziennie, to możliwe z TAP
Rainbow Tours: 2,5 tys. klientów
Skandal z udziałem dyrektora Accor-u
Rainbow Tours: 4,6 mln zł zysku
JAWORZYNA TOUR AKADEMIA SZKRABUSIOW!2009
PIELGRZYMKA GRECJA LĄDOWA OFERTA DLA GRUP 10 DNI AUTOKAR HB
Zakończył się XXXIX Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Gó