Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Biuro podróży zmniejsza zakres usług
Od 14 marca 2014 roku internetowe biuro podróży Tripsta.pl zawęzi zakres oferowanych przez siebie usług. Ze swojej oferty wycofa dodatkowe usługi obejmujące rezerwację hoteli oraz wynajmem samochodów.
Firma skoncentruje się na rozwoju i udoskonaleniu systemu rezerwacji biletów linii lotniczych, także typu low cost oferowanych do wszystkich zakątków świata za pośrednictwem witryny internetowej. W planach jest również uruchomienie kanału mobile oraz ekspansja firmy na nowe rynki.
Philipp Brinkmann, CEO Tripsta.pl zaznacza, że firma chce się rozwijać na innych rynkach. "Aktualnie chcemy rozwijać to, co jest naszą najmocniejszą stroną, czyli system rezerwacji biletów lotniczych online i poszerzać swoją międzynarodową działalność na kluczowych rynkach. Niezmiennie, jednak misją firmy Tripsta.pl pozostaje dostarczenie użytkownikom zaawansowanej technologicznie platformy do rezerwacji biletów lotniczych online, która pozwala znaleźć najtańsze opcje lotów." - wyjaśnił.
Celem działalności firmy Travelplanet24, właściciela polskiego serwisu Tripsta.pl, będzie rozszerzenie firmy i zakresu działań na nowe rynki, na których prowadzona są już aktywność biznesowa, zwiększenie liczby dostawców usług lotniczych oraz położenie większego nacisku na relacje z liniami lotniczymi, dotarcie z ofertą skierowaną do obecnych i przyszłych klientów oraz skoncentrowanie się na technologiach mobilnych mających coraz większe znaczenie w branży turystycznej.
Ponadto firma chce uruchomić dodatkowe usługi, jak Price Radar, czyli narzędzie umożliwiające wyszukiwanie połączeń na zdefiniowanej przez użytkownika trasie. Ze względu na dużą liczbę udostępnianych danych użytkownicy Price Radar mogą poszukiwać rozwiązań dostosowanych do środków finansowych jakimi dysponują i jakie chcą przeznaczyć na planowane wyjazdy.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Awaryjne lądowanie w Hurghadzie
Z Warszawy do Lizbony codziennie, to możliwe z TAP
Rainbow Tours: 2,5 tys. klientów
Skandal z udziałem dyrektora Accor-u
Rainbow Tours: 4,6 mln zł zysku
Okęcie i Lublinek: Straż Graniczna nie odprawia już lotów
Ochrona danych osobowych w agencji turystycznej
KFC planuje rozwój na rynku rosyjskim
Ekspres droższy i jedzie dłużej niż pośpieszny!
Mamaison Hotel Le Regina w gronie najlepszych hoteli świata
Bezpłatne prezentacje turystycznych nowości
Ryanair ostrzega przed oszustami
JAWORZYNA TOUR AKADEMIA SZKRABUSIOW!2009