Polacy nie mogą doczekać się grillowania
Weekend majowy rozpocznie wielkie grillowanie w Polsce. Aż 94% badanych zamierza grillować w tym roku, z tego 49% zainauguruje sezon grillowy w długi weekend majowy - wynika z ankiety przeprowadzonej przez Frisco.pl wśród internautów.
W kolejne weekendy planuje grillować 41% respondentów, 22% w trakcie wakacji, a 6% w ciągu tygodnia. Blisko co drugi badany grilluje w przydomowym ogródku, taka sama liczba na działce, a co trzeci - podczas innych wyjazdów. Co dziesiąty rozpala grilla w wyznaczonych miejscach w parku. Równie często respondenci grillują na balkonie. Trzy czwarte (75%) badanych zamierza robić zakupy na grilla w internecie.
- Na ruszt trafi najczęściej kiełbasa, karkówka i części kurczaka. Grilluje je ponad trzy czwarte badanych. Ponad połowa respondentów będzie grillować warzywa, kaszankę i pieczywo, blisko co trzeci - ryby. Jak pokazała nasza ankieta, Polacy nie boją się eksperymentowania - badani grillują również sery, szaszłyki, steki, ziemniaki, owoce i owoce morza, ale także produkty sojowe, z tofu, grzyby, burgery z soczewicy i inne wegetariańskie przysmaki - opowiada Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl, jednego z największych e-supermarketów w Polsce.
W sieci badani zamierzają zakupić zarówno produkty na grilla, jak i akcesoria służące do grillowania. Mięso na grilla bez przypraw planuje kupić w internecie 44% badanych, ryby bez przypraw 21%, a przyprawy 45%. Przyprawione mięso i ryby nabędzie w e-supermarketach odpowiednio 17% i 4% respondentów. Z sieci na grilla trafią także warzywa (38%) i pieczywo (26%). Co drugi badany zamierza kupić w internecie aluminiowe tacki lub folię do pieczenia, prawie co drugi - węgiel, co trzeci talerzyki, sztućce i kubki, a co siódmy - grilla.
- Choć lubimy grillować, jesteśmy nieco mniej wyrozumiali dla innych grillujących. Z naszej ankiety wynika, że najbardziej przeszkadzają pozostawione śmieci - przyznał to co trzeci badany. Co czwarty skarży się na nietrzeźwych grillowiczów, co siódmy na grillowanie przez sąsiadów na balkonie, a co ósmy na głośną muzykę i inne hałasy. Dużo bardziej wyrozumiali jesteśmy, jeśli chodzi o dym i inne zapachy z nieswojego grilla, przeszkadzają one tylko 7% badanych - wyjaśnia Grzegorz Bielecki.
Ankieta została przeprowadzona w kwietniu 2013 r. na próbie 800 internautów zarejestrowanych we Frisco.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Neckermann rozpoczął sprzedaż oferty na lato 2015
Bezpłatna kawa i herbata dla pasażerów PKP
Alfa Star debiutuje na New Connect
Stena Line rozszerza ofertę rejsów turystycznych
Zagraniczni touroperatorzy odkrywają Polskę
Inauguracja IV finałowej edycji kampanii Toaleta2012.pl
Wezyr Holidays podnosi gwarancję
Na Wyspach na kolację także do pubów
Kontrowersyjny zakaz w jednej z włoskich restauracji
Olsztyn - jak trafić do informacji turystycznej?
Budowa ciągu dróg ekspresowych i autostrad priorytetem
WIT zachęca turystów do sprawdzania organizatorów wyjazdów
Które z polskich województw wiedzie prym w krajowym rynku turystycznym?
Czym jest Koninki Gravity Park?
Aleja do Koloseum tylko dla pieszych i rowerzystów
Londyn promuje się dzięki Igrzyskom
wybieram się z TUI na Maderę, macie jakieś doświadczenia z nimi?