Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Na co narzekają turyści?
Urlop na plaży to jeden z synonimów wypoczynku i błogiego lenistwa. Wydaje się, że w tak sprzyjających rozluźnieniu warunkach turyści nie powinni myśleć o niedogodnościach. Mimo to spokój wielu zostaje zmącony. Co lub kto odpowiada za obniżenie nastroju plażowiczów?
Brytyjska agencja turystyczna przeprowadziła w tym celu ankietę, wśród swoich klientów. Co najbardziej denerwuje ich na plaży? Nie do zniesienia są nachalni sprzedawcy. Szczególnie Ci oferujący typowe plażowe akcesoria jak: okulary przeciwsłoneczne, parasole, kremy. Turyści skrzyknęli się również przeciwko handlarzom lodów, napojów, czy drożdżówek. Negatywnie o tego typu praktykach opowiedziało się 21 procent brytyjskich plażowiczów.
To co najbardziej irytuje podczas wypoczynku na plaży to zaśmiecanie, palenie papierów, a nawet głośna muzyka. Bywalcy turystycznych kurortów wskazali popularną "rezerwację" leżaka przez zarzucony ręcznik. Do niepożądanych towarzyszy w trakcie plażowania zaliczyli owady i głośno zachowujące się dzieci.
Z kolei obecność nagich plażowiczów irytuje tylko 1 procent respondentów. Najbardziej irytująca okazała się obecność innych turystów, oczywiście mowa o brytyjskich rodakach.
Ankietę przeprowadzono na grupie 16,5 tys. Brytyjczyków.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Państwo Palestyna zniknie z paszportów
Turyści wiedzą jak zapłacić mniej za wakacje
Hotel Anders ponownie nagrodzony
Ceny biletów lotniczych w górę za sprawą emisji CO2
Sposób na turystę, czyli jak zorganizować atrakcyjną imprezę
Niech biznes się kręci - poznaj hotelowe tajemnice
Najlepsze na świecie, czyli nagrody turystyczne Travel&Leisure
Hotelarze rozmawiali o przyszłości branży
POT chce ściągnąć turystów indyjskich
Które miasto wydało najwięcej na własną promocję?
Ubezpieczenia turystyczne w informacji KNF
Jakie jest Twoje miejsce na Ziemi?