TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Polskie sieci gastronomiczne wchodzą na amerykański rynek

Polskie sieci gastronomiczne mają zamiar zaatakować zagraniczne rynki. W ich ofercie znalazły się między innymi amerykańskie babeczki i naleśniki.


Nasz Naleśnik - firma gastronomiczna licząca w Polsce 18 lokali (17 z nich działa na zasadzie franczyzy) ma punkty sprzedaży w Irlandii oraz Kanadzie. Teraz, powstała w 2003 roku marka, zamierza wkroczyć do Stanów Zjednoczonych. Działalnością firmy zainteresowane są również przedsiębiorcy niemieccy i brytyjscy.

Amerykańskie babeczki serwowane przez krakowską firmę Cupcake Corner Bakery wzbudziły zainteresowanie firm z Norwegii, Niemiec, Ukrainy oraz Irlandii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Nasz Naleśnik Cupcake Corner Bakery firma gastronomiczna sieć gastronomiczna franczyza Norwegia Niemcy Ukraina Irlandia Kanada Ameryka amerykański rynek gastronomiczny gastronomia lokale gastronomiczne




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję