Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Airbus liczy na Azję i Pacyfik
Według najnowszego raportu Global Market Forecast, który opublikowała firma Airbus, w ciągu najbliższych 20 lat linie lotnicze z regionu Azji i Pacyfiku będą potrzebowały większych i bardziej ekologicznych samolotów.
Od 2013 do 2032 roku azjatyckie linie lotnicze zakupią około 10 940 nowych samolotów pasażerskich i transportowych, o łącznej wartości 1,8 bilionów dolarów. Będzie to 37% udział we światowych zakupach nowych samolotów w ciągu najbliższych 20 lat. To więcej niż w przypadku Europy, Ameryki Północnej i Bliskiego Wschodu.
Na rynku pasażerskim flota azjatyckich przewoźników powiększy się dwukrotnie. Twierdzenie to opiera się na wyższej niż średnia, rocznej stopie wzrostu ruchu oraz konieczności wymiany prawie 3770 użytkowanych obecnie samolotów.
Wzrastające zainteresowanie lotami jest efektem intensywnej urbanizacji. Według prognoz, w 2032 roku znaczna część megamiast będzie znajdowała się na kontynencie azjatyckim. Tym samym będzie tam ponad 90 ośrodków, które łącznie obsłużą milion pasażerów. Ruch lotniczy będzie koncentrował się wokół największych miejscowości a wprowadzenie większych samolotów do obsługi połączeń będzie efektywnym sposobem na zaspokojenie potrzeb podróżnych.
Ciągły rozwój połączeń tanich przewoźników zwiększy popyt na samoloty wąskokadłubowe, szczególnie na większe typy. Od 2000 roku średnia pojemność samolotów używanych przez tanie linie lotnicze wzrosła o 50%. Eksperci uważają, iż w ciągu najbliższych 20 lat region będzie potrzebował prawie 7 tysięcy nowych maszyn tego typu. Stanowi to niemal jedna trzecią światowych dostaw.
W przypadku przewozu towarów kraje Azji i Pacyfiku będą liderem na światowym rynku. Według opublikowanego raportu, flota transportowa azjatyckich przewoźników powiększy się trzykrotnie. Z ponad 300 sztuk zwiększy się do 970, które w 2032 roku będą stanowić ponad 30% globalnej floty transportowców. Znaczna ich część będzie należeć do maszyn o ładowności 45-70 ton. Reprezentować je będą samoloty szerokokadłubowe średniej wielkości.
Region Azji i Pacyfiku jest kluczowym rynkiem Airbusa, który odpowiada za 31% wszystkich zamówień firmy. Obecnie niemal 100 linii lotniczych z tego regionu używa ponad 2400 samolotów Airbusa, a klienci złożyli zamówienia na ponad 1700 kolejnych maszyn. Reprezentuje to ponad jedną trzecią wszystkich zamówień firmy.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Turcja strategicznym kierunkiem Neckermanna
Lotnisku w Łodzi (nie)grozi upadłość
Infor rozszerza ofertę dla branży hotelarskiej
Głupia kawiarnia ruszyła w piątek
Czy będą dodatkowe kontrole na lotniskach?
Pełna oferta LOT-u w Amadeusie
POT: konkurs EDEN 2011 rozstrzygnięty
Powstanie hotel- pałac pod Jasną Górą?
Gdańsk: Karta Turysty w kolejnej odsłonie
Noc Kościołów Drewnianych po raz pierwszy