Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Rusza pierwsza odsłona eTravelDay
Właściciele hoteli, restauracji, biur podróży i włodarze atrakcji turystycznych spotkają się w 25 września w Bielsku-Białej w ramach regionalnej konferencji na temat marketingu usług turystycznych w Internecie.
eTravelDay to pierwsza w Polsce regionalna konferencja na temat marketingu internetowego w turystyce i hotelarstwie. Wydarzenia łączy w sobie cechy konferencji, szkolenia i warsztatów, które umożliwiają przedstawicielom lokalnej i regionalne branży turystycznej, poznanie i zrozumienie nowoczesnych narzędzi promocji ofert turystycznych, usług noclegowych i atrakcji turystycznych.
Wydarzenie skierowane do osób, zarządzających i prowadzących biura turystyczne, obiekty hotelowe i noclegowe oraz pracowników
odpowiedzialnych za planowanie i realizację działań marketingowych i promocyjnych biura, obiektu, regionu, gminy.
Spotkanie podzielone będzie na dwa Panele, w ramach których przedstawiane będą najnowsze trendy i nowości w promocji usług turystycznych w Internecie. Odbędą się także praktyczne warsztaty m.in. z planowania działań promocyjnych i reklamowych, wykorzystania sieci społecznościowych, wyszukiwarek internetowych, pozycjonowania stron www, reklamy kontekstowej czy prowadzenia blogów firmowych przez biura podróży, hotele i inne obiekty noclegowe.
eTravelDay 2012 odbędzie się 25 września 2012 roku w Bielsku-Białej, w hotelu Orbis Magura Bielsko-Biała przy ul. Żywieckiej 93. To pierwsze z cyklu regionalnych spotkań z branżą. Następne spotkania planowane są w kolejnych regionach turystycznych Polski.
Program i zapisy na stronie: http://eTravelday.pl. Organizatorem eTravelDay 2012 jest agencja PR&marketingu interaktywnego Travelbrain.pl, specjalizująca się w rozwiązaniach dla branży turystycznej i sportowej.
Partnerem wydarzenia jest IAB Polska, NetSprint, AdKontekst i Hotel Orbis Magura
Patroni medialni: Bielsko.Biala.pl, Poznaj Świat, eHotelarstwo.com, Turystykawinternecie.pl, PromocjaTurystyki.com, Ceneria.pl, Fotografwpodrozy.pl, SkiPanorama.pl
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział biura turystyczne:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Kiedy Pendolino trafi do Polski?
Wypożyczać czy remontować - rozterki PKP
Ryanair: rezerwujcie hotele u nas
Kto wypromuje Tunezję w Polsce?
Ryanair - mniej skarg, mniej zagubionego bagażu
PILNE!!Pismo dotyczące kas fiskalnych!!
Piwne rekordy, czyli dla kogo oscary
Dzieła dyktatorów w pokojach hotelowych
Polacy coraz więcej wydają na wyjazdy
Zwiedzanie z rozszerzoną rzeczywistością
Portugalskie hotele walczą o turystów niezwykłymi ofertami
Polska na 49 miejscu pod względem konkurencyjności turystycznej
Deregulacja lekarstwem na bezrobocie?