TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

McDonalds zachęci do zdrowego żywienia?

McDonald's wprowadził na amerykański rynek maskotkę, która będzie promować zdrowsze jedzenie w restauracjach należących do sieci.


Figurka nazywa się Happy i przypomina pudełko z rękami, nogami i oczami. Użytkownicy serwisów społecznościowych krytycznie wypowiadają się na temat nowego symbolu w korporacji McDonald's. Ich zdaniem maskotka buzi lęk i odrazę a nie sympatię. W swoim oświadczeniu firma zaznaczyła, że figurka będzie zachęcała dzieci do zdrowego żywienia, a ponad to ma być źródłem zabawy i urozmaicenia posiłków.

Maskotka po raz pierwszy została wprowadzona na rynek w 2009 roku we Francji. Tam spodobała się odbiorcom i stopniowo została wprowadzona do innych państw. W Stanach Zjednoczonych pojawi się oficjalnie 23 maja.

Aktualnie Stany Zjednoczone są blisko epidemii otyłości. W związku z tym McDonald's postanowił wyedukować swoich klientów i proponuje im owoce, warzywa oraz zmniejszone porcje frytek w zestawach dla dzieci.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Happy McDonalds zyski straty żywienie zdrowy pomysł symbol maskotka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję