TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Przygotowania do Meet Poland 2011 już trwają

Ubiegłoroczna edycja Meet Poland odbyła się 30 września w Centrum Konferencyjnym warszawskiego Hotelu Gromada. Wzięło w niej udział ponad 70 przedstawicieli zagranicznych biur podróży i organizacji turystycznych z 22 krajów oraz ponad 80 organizatorów polskiej turystyki. W sumie odbyło się około 2500 spotkań. Ruszyły przygotowania do kolejnej edycji workshopu.


W związku z tym, w warszawskiej restauracji Green Patio należącej do Wars S.A. odbyło się zorganizowane przez Polską Organizację Turystyczną i Polskie Konsorcjum Turystyki Przyjazdowej spotkanie, w którym udział wzięli organizatorzy ubiegłorocznego workshopu turystki przyjazdowej - Meet Poland.

Celem spotkania było m.in. oficjalne podziękowanie osobom, które przyczyniły się do sukcesu minionej edycji oraz podsumowanie wyników workshopu. Uzgodniono szczegóły dalszej wspólnej pracy przy tegorocznym workshopie. Publiczno-prywatna współpraca przy realizacji tego typu przedsięwzięcia sprawdziła się. Pozwoliło to na transparentne zaangażowanie Polskiej Organizacji Turystycznej i bezpośrednie pokrycie kosztów zaproszenia zagranicznych gości. Polskie Konsorcjum Turystyki Przyjazdowej natomiast, dzięki temu wsparciu, mogło wyznaczyć niskie opłaty za udział w wrokshopie. Wpływy te pokryły wszystkie koszty organizacyjne. Zaoszczędzone środki (ok. 10 tys. zł) przeznaczono na kolejną edycję Meet Poland.

Meet Poland 2011 obędzie się w dniach 29-30 września. Formuła workshopu zostanie wzbogacona o możliwość promocji regionów. Biorąc pod uwagę fakt, że w tym roku chęć udziału wyraziło już wielu kupujących z różnych zakątków świata, a PLL LOT zadeklarowało się zaprosić najlepszych touroperatorów z rynków, do których ma połączenia lotnicze, możemy się spodziewać dużej skuteczności takiej promocji.

Polskie Konsorcjum Turystyki Przyjazdowej, w skład którego wchodzą: Forum Turystyki Przyjazdowej, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Polska Izba Turystyki Oddział Mazowiecki, Stowarzyszenie Zarządców Obiektów Rekreacyjno-Turystycznych, TTG Event i Warszawska Izba Turystyki proponuje kolejną inicjatywę wspierającą komercjalizacje ofert turystyki przyjazdowej. Jest nią wydanie, pierwszego w Polsce, Sales Manual dla zagranicznych touroperatorów oraz zorganizowanie, wspólne z Ukrainą study tour przed Euro 2012.

Gospodarz spotkania - Wars S.A. reprezentowany na spotkaniu przez Prezesa Krzysztofa Supę i dyr. marketingu - Andrzeja Buczkowskiego, w celu wsparcia promocji polskiej turystyki już od kwietnia prowadzi wśród pasażerów wagonów sypialnych, dystrybucję specjalnych wydań promocyjnych TTG Poland.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Meet Poland Wars S.A. Centrum Konferencyjne PLL LOT Hotel Gromada Polska Organizacja Turystyczna Polskie Konsorcjum Turystyki Przyjazdowej Forum Turystyki Przyjazdowej Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego Polska Izba Turystyki Oddział Mazowiecki Stowarzyszenie Zarządców Obiektów Rekreacyjno-Turystycznych TTG Event i Warszawska Izba Turystyki Sales Manual TTG Poland Krzysztof Supa Andrzej Buczkowski Euro 2012 Green Patio workshop touroperatorzy promocja połączenia lotnicze




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję