Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Pomorskie zaprasza Szwedów
Szwecja, to kolejny rynek, na którym PROT skoncentrował działania promocyjne. Od początku roku PROT korzysta z kanałów komunikacyjnych udostępnionych przez przewoźnika Stena Line, jak również prowadzi szereg niezależnych działań zorientowanych na odbiorcę indywidualnego.
Pod koniec maja wydany został dodatek do bezpłatnej gazety codziennej Commersen, dystrybuowanej na terenie południowej Szwecji. Tym samym zasięgiem informacyjnym objęty został region Blekinge czyli ponad 80 tys. mieszkań. Insert to 8- stronnicowa wkładka stanowiąca integralną część gazety.
Wizerunek Polski w Szwecji wymaga pewnego odświeżenia dlatego przekaz ukierunkowany został na wyeksponowanie takich ofert i miejsc, które jednoznacznie wskazują, iż Pomorskie to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się destynacja. Szeroko opisane zostały tematy dotyczące oferty SPA&Wellness, ale również szczególna uwaga zwrócona została na produkty całoroczne czyli ofertę restauracyjną, zakupową czy dedykowaną rodzinom z dziećmi. Wskazane zostały również propozycję wycieczek po regionie, co koresponduje z przyjęta przez Stenę Line strategią komunikacji ukierunkowaną na zachęcanie Szwedów do podróżowania po Europie własnym środkiem transportu.
Pomorskie przypomni o sobie Szwedom również na początku sierpnia w czasie odbywającego się w Karlskronie festiwalu muzycznego Karlskrona Skargardsfest. Region jako jedyny partner spoza Szwecji zaproszony został do aktywnego włączenia się w wydarzenie, ma stanowić tło i otoczenie eventu, co z jednej strony pozwoli na odświeżenie formuły imprezy i zwiększenie frekwencji ale z drugiej przyczyni się do pozycjonowania marki i rozpoznawalności. W organizację przestrzeni turystycznej zaangażowało się miasto Sopot oraz Stowarzyszenie Turystyczne Sopot. Specjalnie dla uczestników festiwalu partnerzy wspólnie zaaranżują dwie przestrzenie - dzienną: kulinarną, relaksacyjną oraz sportową oraz wieczorną: klubową, która dostępna będzie w czasie wieczornych koncertów muzycznych.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Opinie w internecie szkodzą biurom podróży?
Najlepsze drinki na bazie tequili
HRS wybrał najlepsze hotele biznesowe
Ryanair nalicza dodatkową opłatę
Kultowa restauracja zniknie z Krakowa?
Co rok 2014 przyniesie branży hotelarskiej?
Oasis Tours wznawia działalność
Chiny: Boeingowi rośnie konkurencja
Wakacje 2012: więcej wyjazdów za pośrednictwem zakupów grupowych
Sprzedaż oferty zimowej przerosła letnią
Sylwester Cacek dokupił akcje Sfinksa
Najlepsze restauracje i hotele w twoim GPS
LOT na razie nie wystąpi o pomoc