TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Jakie standardy w krakowskim hotelu

Nowa General Manager trzygwiazdkowego Chopin Hotel Cracow Old Town przykłada dużą wagę nie tylko do zwiększenia atrakcyjności oferty, ale również do podnoszenia kwalifikacji swojego zespołu.


Chopin Hotel Cracow Old Town to hotel z ugruntowaną pozycją na rynku krakowskim, mimo tego nie ustaje w dążeniu do podnoszenia standardu usług. W ostatnim czasie w hotelu zostało wprowadzonych kilka udogodnień, m.in. wszystkie pokoje typu superior doposażono w zestaw do parzenia kawy i herbaty.

"Pierwsze tygodnie mojej pracy spędziłam na przyjrzeniu się sytuacji hotelu oraz wsłuchaniu się w potrzeby naszych gości i klientów. Chcę, aby potencjał tego obiektu oraz jego doświadczonego zespołu był w pełni wykorzystywany" - zapewnia Ewa Nowakowska, dla której komunikacja dwustronna z gośćmi oraz klientami jest podstawą działania hotelu. W celu usprawnienia tego procesu, każdy organizator konferencji bądź spotkania w Chopin Hotel Cracow Old Town jest proszony o wypełnienie "Ankiety satysfakcji gościa konferencyjnego". Kwestionariusz zawiera pytania dotyczące całego procesu obsługi - od przyjęcia zapytania ofertowego przez realizację po kontakt po wykonaniu zlecenia. Ankiety trafiają od razu do koordynatora ds. bankietów, który wraz z General Manager regularnie analizuje je i reaguje na potrzeby klientów.

Otwartość na opinie gości to znak rozpoznawczy hotelu. Podobnie jak podnoszenie standardów obsługi poprzez regularne szkolenia zespołu: kelnerów, sprzedawców czy recepcjonistów. Rozwój pracowników jest jedną z najważniejszych wartości całej sieci Vienna International Hotels & Resorts. Program szkoleniowy obejmuje wewnętrzne treningi, w czasie których doświadczeni pracownicy przekazują swoją wiedzę młodszym, jak również zewnętrzne oferowane w ramach VI Academy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Chopin Hotel Cracow Old Town Ewa Nowakowska Kraków standardy w krakowskim hotelu oferta wyposażenie pokoi superior ankieta satysfakcji szkolenia zespołu pracowników VI Academy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję