Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Jakie standardy w krakowskim hotelu
Nowa General Manager trzygwiazdkowego Chopin Hotel Cracow Old Town przykłada dużą wagę nie tylko do zwiększenia atrakcyjności oferty, ale również do podnoszenia kwalifikacji swojego zespołu.
Chopin Hotel Cracow Old Town to hotel z ugruntowaną pozycją na rynku krakowskim, mimo tego nie ustaje w dążeniu do podnoszenia standardu usług. W ostatnim czasie w hotelu zostało wprowadzonych kilka udogodnień, m.in. wszystkie pokoje typu superior doposażono w zestaw do parzenia kawy i herbaty.
"Pierwsze tygodnie mojej pracy spędziłam na przyjrzeniu się sytuacji hotelu oraz wsłuchaniu się w potrzeby naszych gości i klientów. Chcę, aby potencjał tego obiektu oraz jego doświadczonego zespołu był w pełni wykorzystywany" - zapewnia Ewa Nowakowska, dla której komunikacja dwustronna z gośćmi oraz klientami jest podstawą działania hotelu. W celu usprawnienia tego procesu, każdy organizator konferencji bądź spotkania w Chopin Hotel Cracow Old Town jest proszony o wypełnienie "Ankiety satysfakcji gościa konferencyjnego". Kwestionariusz zawiera pytania dotyczące całego procesu obsługi - od przyjęcia zapytania ofertowego przez realizację po kontakt po wykonaniu zlecenia. Ankiety trafiają od razu do koordynatora ds. bankietów, który wraz z General Manager regularnie analizuje je i reaguje na potrzeby klientów.
Otwartość na opinie gości to znak rozpoznawczy hotelu. Podobnie jak podnoszenie standardów obsługi poprzez regularne szkolenia zespołu: kelnerów, sprzedawców czy recepcjonistów. Rozwój pracowników jest jedną z najważniejszych wartości całej sieci Vienna International Hotels & Resorts. Program szkoleniowy obejmuje wewnętrzne treningi, w czasie których doświadczeni pracownicy przekazują swoją wiedzę młodszym, jak również zewnętrzne oferowane w ramach VI Academy.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Rozwój portalu rezerwacji hotelowych - agoda.com
Fałszywy ruch na berlińskim lotnisku
Słabe wyniki ukraińskich hoteli
Przewodnik kolejowy w telefonie
Ryanair otwiera nowe połączenia z Modlina
Dookoła świata nie płacąc za noclegi
Canappka otwiera drugi lokal we Wrocławiu
Wizy na czas Euro2012 zniesione
Organizator nie zapłacił, pociąg odwołany
Bliskowschodni przewoźnicy szansą dla LOT-u?
Turystyka zdrowotna i medyczna
Jakość Roku dla polskiej turystyki