Og³oszenia
Og³oszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkê do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podró¿y od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szko³ach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca us³ug turystycznych
Nowa ods³ona systemu TOM
Przedstawiciele systemu rezerwacyjnego TOM poinformowali o nowej ods³onie tego narzêdzia. TOM 2.0 na razie funkcjonuje w wersji beta.
System oferuje nowe funkcjonalno¶ci, takie jak m.in:
- grupowanie po kraju - ta opcja podpowiada od jakiej najni¿szej ceny w wybranym terminie dostêpne s± oferty w wybranym kierunku
- grupowanie po hotelu - pozwala na porównywanie ofert kilku hoteli w jednym widoku
- wyszukiwanie ofert wy³±cznie ze wskazanymi hotelami
- równoczesne przygotowywanie ofert dla wielu klientów
- tymczasowy schowek na dole strony
- mo¿liwo¶æ tworzenia schowków indywidualnych
- mo¿liwo¶æ szybkiego podgl±du szczegó³ów oferty
- mo¿liwo¶æ predefiniowania najczê¶ciej wybieranych kryteriów wyszukiwania
Przewodnik po nowych funkcjonalno¶ciach systemu mo¿na zobaczyæ na stronie www.24tom.pl
"Do¶wiadczenie które zdobyli¶my na przestrzeni kilku ostatnich lat, uwagi Agentów, podpowiedzi, a tak¿e s³owa krytyczne pozwoli³y nam na stworzenie funkcjonalnego systemu dla agentów. Przedstawiamy TOM 2.0 - rewolucyjne narzêdzie, które dziêki nowoczesnej technologii i zaanga¿owaniu samych agentów przy tworzeniu systemu pozwoli na przy¶pieszenie obs³ugi klientów, uchroni przed marnowaniem czasu przy potwierdzaniu dostêpno¶ci ofert w systemach touroperatora - sprawi, i¿ pañstwa praca bêdzie skuteczna i przyjemniejsza. Naszym nadrzêdnym celem by³o stworzenie systemu, który bêdzie odzwierciedla³ potrzeby agentów - st±d spotkania i rozmowy z agentami na temat tego, jak system powinien dzia³aæ. Zachowuj±c najwy¿sz± na polskim rynku jako¶æ danych dali¶my wiele nowych mo¿liwo¶ci u¿ytkownikom. Po tygodniu testowania system - ku naszej rado¶ci - zosta³ przyjêty z bardzo du¿ym entuzjazmem" - komentuje Krzysztof Gelert, Product Manager w Synerway.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowy system TOM
[2014-02-12 15:50 89.68.150.*]
Z ciekawo¶ci zadzwoni³em do nich, by zobaczyæ, czy co¶ m±drego zrobili. I powiem, ¿e dawno nie by³em tak zaskoczony - ten system jest piêkny. Testuje w³a¶nie. Duuuu¿o fajnych rzeczy dodali. Go¶æ od nich da³ mi login testowy i powiedzia³, ¿e mo¿na sobie popatrzeæ. Wiêc jak chcecie to login i has³o, które dosta³em od toma: login: demo24 , has³o: 24system. Raczej warto spojrzeæ. odpowiedz »
Nowy system TOM
[2014-02-12 17:30 79.187.115.*]
No jak na razie to mega zaskoczenie! Oby tak dalej to bêdzie to system nr 1 - Tylko jeszcze niech Itakê wrzuc± i ju¿ od razu rezygnujê z Merlina!! odpowiedz »
Nowy system TOM
[2014-02-13 14:25 46.171.51.*]
Witam,osobi¶cie ju¿ z tego systemu korzystam i jestem bardzo ale to bardzo zadowolony, poprawi ³o siê wiele a nowa ods³ona u³atwia mi prace mam schowek który pokocha³em nie odtwarzam po kilka razy ofert dla tego samego klienta po prostu klikam na konkretn± ofertê a wszystkie ceny mi siê odnawiaj±. A co najwa¿niejsze w ci±gu zesz³ego roku nie zap³aci³em nawet z³otówki za ten system bo skumulowa³y mi siê rezy z kilku miesiêcy i mam Toma za free :):). W razie pytañ mo¿ecie pisaæ. Pozdrawiam Bartosz £uczyñ¶ki odpowiedz »
Nowy system TOM
[2014-02-19 15:55 77.254.129.*]
Widzia³am system TOM na jednej z prezentacji, zdziwi³am siê ¿e nawet Organizatorzy s± zwolennikiem TOMa. Sprawdzi³am system TOM i faktycznie chodzi bez zarzutów, szybko wracaj± miejsca, a co najwa¿niejsze nie ma b³êdów w porównaniu do systemów organizatorów (albo jeszcze nie zauwa¿y³am, ale to siê oka¿e). Mi polecono system TOM i równie¿ mogê go poleciæ innym. odpowiedz »
Dzia³ biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczn±
Mo¿na sk³adaæ oferty w Programie wsparcia
Dzia³ dostawcy/us³ugodawcy bran¿y:
SITE Poland podsumowuje 3 edycjê programu Young
Pañstwo mo¿e nak³adaæ obowi±zki na dostawców us³ug internetowych z siedzib± w innym kraju
Ceny wrze¶niowych wyjazdów rosn± trochê
Niemiecki Dzieñ Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotycz±ce spotkañ medycznych. Raport ICCA i AC
Costa Concordia - rusza proces
Promocja na koniec ¶wiata - 69
Widaæ zmiany w preferencjach klientów biur podró¿y
Kto ubezpiecza najwiêkszych touroperatorów?
Majówka w miejskim stylu z eSKY.pl
Gastronomia za droga dla Polaków?
Konkurs na Gdañski Produkt Turystyczny
Sektor HoReCa kszta³tuje gusta klientów?
£awica: Ryanair tnie siatkê po³±czeñ
Awaria za awari± - ciê¿ki dzieñ na kolei
Kolejna destynacja korzysta na konflikcie w Egipcie
Accor planuje rebranding sieci hoteli
Imprezy integracyjne dla firm w Kazimierzu Dolnym