Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Ibis wprowadza promocję
Wraz z pierwszymi dniami lata rodzina hoteli ibis zaprasza do skorzystania z oferty "ibis Summer". Letnia oferta to propozycja dla wszystkich tych, którzy planują wakacje, a jednocześnie dbają o swój budżet. Od pierwszych dni wakacji na stronie ibis.com goście mają możliwość rezerwacji pokoi w hotelach ibis, ibis Styles i ibis budget w bardzo atrakcyjnych cenach. W Polsce stawki zaczynają się już od 79zł za pokój.
Ta letnia promocja to bardzo oferta dla turystów, którzy chcą spędzić wakacje w komfortowych warunkach i za przystępną cenę. W Polsce w akcji biorą udział 24 hotele rodziny ibis zlokalizowane w 12. polskich miastach. Goście, którzy chcą skorzystać z tej oferty, mogą już dziś dokonać rezerwacji na stronie ibis.com. Promocja trwa do 1 września br.
Zaletą oferty jest zarówno atrakcyjna cena, jak i liczba obiektów biorących udział w akcji, ponad 1000 hoteli na całym świecie. W oparciu o sieć tych obiektów można więc precyzyjnie zaplanować wakacyjne podróże nie tylko po Polsce, ale zwiedzić, także wiele innych krajów.
Hotele ibis, ibis Styles i ibis budget to ekonomiczne marki, szczycące się wysokim poziomem obsługi i komfortu w swoim segmencie. Łączy je prostota, wygoda i komfort, a także relacja jakości do ceny. Hotele ibis dedykowane są klientom wymagającym pełnego produktu o jednolitym standardzie usług. Ibis budget jest przede wszystkim marką praktyczną i niezobowiązującą. Hotele ibis Styles natomiast charakteryzuje design i nowoczesność.
Promocja "ibis Summer" jest częścią międzynarodowej kampanii rodziny hoteli ibis. W Polsce wspiera ją kampania outdoorowa pod hasłem "Tego lata wydawaj mniej i podróżuj więcej". Billboardy znajdą się na wybranych dworcach kolejowych oraz na fasadach hoteli rodziny ibis. Dodatkowo w lobby i restauracjach goście znajdą materiały informacyjne o akcji. Kampania wspierana jest również przez działania reklamowe na stronach internetowych marek oraz w mediach społecznościowych. Wszystkie hotele biorące udział w promocji dostępne są na stronie ibis.com,
a także na stronach poszczególnych marek: ibishotels.com, ibisstyles.com i ibisbudget.com.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Dział hotele, pensjonaty:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
MSiT chce 10 strategii dla
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Hotel Westin Warsaw wybrał Małego Szefa Kuchni
Strategia sprzedaży Ostatniemiejsca.pl
Zimnolubni Polacy, czyli urlop na stoku
Wizz Air poleci z Kijowa do Moskwy
Lotniska będą musiały zapłacić za hałas
Lista przebojów agentów turystycznych
Noc w kontenerze. Hit czy kit?
Snow Sun and Fun/biuro naszewakacje
Podróżni wskazali najgorsze lotnisko świata
Mięsopust, karnawał, zapusty - wspaniała zabawa
EasyJest walczy z pyłem wulkanicznym
Alfa Star nie wierzy w koniec świata
HolidayCheck wyróżnił polskie hotele
700 osób straci pracę w PLL LOT?
Rekordowa ilość turystów w Wielkiej Brytanii
Travelplanet.pl poprawia wyniki
Hiszpania: ewakuacja z terenów objętych powodzią
PKP: jest gorzej, żeby było lepiej!
Turystyczny rekord w Kopalni Soli w Wieliczce
Airberlin i Alitalia podpisują umowę o partnerstwie code-share
Opinie o biurze podróży Croatia z Rybnika