TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Sphinx dostał Godło Jakości Obsługi

Restauracje Sphinx, należące do spółki Sfinks Polska, zostały uhonorowane Godłem Jakość Obsługi Wybór Konsumentów 2011, trafiając jednocześnie do grona 100 najprzyjaźniejszych firm w Polsce.


Laureaci tej nagrody są wyłaniani na podstawie badania przeprowadzonego wśród setek tysięcy konsumentów z całego kraju. Sieć Sphinx została nagrodzona tym godłem już po raz trzeci.

W ramach ogólnopolskiego Programu Jakość Obsługi co roku, począwszy od 2008, badany jest poziom jakości obsługi i satysfakcji tysięcy klientów w całej Polsce. Firmy i marki biorące udział w badaniu są zgłaszane i oceniane przez samych konsumentów.

To już druga nagroda przyznana w ostatnim czasie restauracjom należącym do Sfinks Polska. Zaledwie kilka tygodni temu Sfinks został wyróżniony Złotym Laurem Klienta 2011.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Restauracje Sphinx spółka Sfinks Polska Godło Jakość Obsługi Wybór Konsumentów 2011 jakość obsługi 2011 wybór konsumentów konsumenci laureaci Złoty Laur Klienta satysfakcja klientów firmy marki ocena badanie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję