TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

To lubią restauratorzy

Marka BeefMaster na sklepowych półkach pojawiła się całkiem niedawno. Mimo to już cieszy dużą popularnością wśród restauratorów.


Producent oferuje dobrej jakości mięso wołowe. Zaleta jest opakowanie, które zawiera dwie porcje mięsa o tej samej wadze. Dzięki temu nie musimy "bawić się" w odkrajanie porcji z większego elementu. To właśnie minimalizacja ryzyka przeterminowania zadecydowała o popularyzacji produktu także pośród przedsiębiorców.

Dzięki stałej wadze porcji mięsa z łatwością dokonać kalkulacji kosztów dania tzw. food cost. Restauratorzy najczęściej wybierają polędwicę, carpaccio oraz tatar.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
restauratorzy tatar carpaccio food cost polędwica Marka BeefMaster sklepowe półki branża gastronomiczna wołowina produkt jakość producent




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję