Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Hotelarze: lipiec był kiepski
Tegoroczny lipiec w Bieszczadach nie był zbyt owocny dla właścicieli hoteli i pensjonatów. Za pasem jednak długi weekend - branża turystyczna zaciera ręce.
Bieszczady to wciąż ulubiony azyl dla mieszkańców wielkomiejskich aglomeracji. Jak mówi właściciel jednego z lokalnych biur podróży, najwięcej osób przyjeżdża z Krakowa, Katowic, Lublina i Kielc.
Zdaniem wielu przedsiębiorców z branży turystycznej na słabe zainteresowanie Bieszczadami w lipcu wpłynęła pogoda, która zawsze odstrasza turystów oraz bogata oferta wyjazdów zagranicznych, atrakcyjna cenowo. Dlatego sytuacja uległa poprawie w sierpniu. sukces ten należy przypisać głównie pogodzie. - Na brak gości nie narzekamy. Są rezerwacje na długi weekend, ludzie pytają o miejsca na kolejne dni po 18 sierpnia - słyszymy w pensjonacie Crystal w Polańczyku.
Bieszczady to znany punkt na mapie turystycznych wojaży także turystów z zagranicy. Pracownicy Informacji Turystycznej w Solinie zgodnie przyznają, że coraz więcej zapytań jest kierowanych właśnie w językach obcych. Jest sporo Francuzów, Niemców i Anglików. Zdaniem branży na pozytywny obraz wpłynęło także Euro 2012.
Niestety nie wszyscy równo zyskują na turystach. Coraz więcej osób organizuje wyjazdy na własną rękę. Począwszy od noclegu, po wycieczki w góry. - Nie ma teraz wycieczek zorganizowanych. Zanika turystyka autokarowa. Mamy sygnały z wielu biur podróży, że nie udało im się zebrać chętnych na wyjazd - mówi Stanisław Orłowski, przewodnik ze Stowarzyszenia Przewodników Turystycznych "Karpaty". To, co odstrasza przyjezdnych to także ceny wycieczek. Jak mówią organizatorzy z roku na rok przybywa turystów, którzy dokładniej oglądają każdą wydaną złotówkę.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział biura turystyczne:
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Exim rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Bliżej zniesienia wiz dla Ukraińców?
Tokio światową stolicą najlepszych restauracji
Kradzież diamentów z samolotu w Brukseli
Prywatyzacja rosyjskich lotnisk
Sprzedam Chiny Tajlandia Lonely Planet
Będzie połączenie pomiędzy stołecznymi lotniskami?
Odkrycie Roku w branży spotkań
Hiszpania Organizatorem Światowego Dnia Turystyki
Płeć piękna w hotelu Focus Łódź
Co jedli Polacy podczas mundialu?
Klienci rezerwują na krótko przed wyjazdem