Grupa Secret Escapes przejmuje Travelist?
Grupa Secret Escapes, jeden z międzynarodowych klubów travelowych, 16 maja 2014 roku podpisała umowę inwestycyjną z polską spółką Travelist Sp. z o. o. Kontrahenci nie ujawniają sumy, którą Secret Escapes zapłaciło za 100% udziałów polskiego klubu travelowego, ujawniają jedynie, że kwota transakcji jest ośmiocyfrowa (zdecydowanie ponad 10 000 000 zł).
Travelist w Grupie Secret Escapes będzie działał pod swoją obecną nazwą, a dotychczasowy prezes firmy - Tomasz Nowiński, pozostanie na stanowisku i będzie odpowiadał za dalszy rozwój klubu w Polsce. Przygotowania do transakcji trwały pół roku - uwzględniały analizę działań i sytuacji biznesowej Travelist oraz określenie formy współpracy i nowej strategii rozwoju serwisu.
"To duży sukces dla nas - twórców serwisu Travelist. W ciągu roku zbudowaliśmy wyróżniający się na polskim rynku klub travelowy, który zdążył już zdobyć rzeszę stałych klientów, a jego prężny rozwój wciąż przyciąga nowych. W klubie zarejestrowanych jest około 600 000 użytkowników, a całkowity dochód firmy wynosi ponad 20 mln złotych. Cieszy nas, że potencjał dalszego rozwoju zarówno rynku jak i serwisu Travelist w Polsce dostrzegli liderzy branży e-travelowej na świecie. Jesteśmy przekonani, że dobre praktyki płynące z międzynarodowych rynków, na których działa Grupa Secret Escapes pozytywnie wpłyną na wizerunek naszej marki, zwiększenie udziału w rynku oraz zadowolenie naszych klientów." - powiedział Tomasz Nowiński, CEO Travelist.
Travelist działa od marca 2013 roku, obecnie zatrudnia 20 pracowników, w tym zespół marketingowy składający się: z analityków, specjalistów do spraw on-site, copywriterów i fotoedytorów, zespół sprzedażowy oraz do działań post-sales, dział obsługi klienta, a także dział finansowy. Aktualnie klub współpracuje z 500 obiektami noclegowymi, z których większość znajduje się w Polsce.
Każdy promowany obiekt musi spełniać szereg warunków, takich jak: odpowiednia jakość, stosowna ilość pozytywnych opinii pozostawionych przez klientów, atrakcyjna prezentacja wizualna hotelu, a także relatywnie dobra dostępność przy jednocześnie najniższej cenie na rynku. Dla każdego obiektu doświadczeni revenue managerowie przygotowują odpowiednie pakiety noclegowe, biorąc pod uwagę ich potencjał oraz sytuację rynkową. Dopiero po przejściu powyższej procedury Travelist rozpoczyna promocję danego obiektu w kanałach tematycznych oraz newsletterach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
OK Services Travel zawiesza działalność?
Rekordowa liczba turystów odwiedziła Hiszpanię
Święto dobrej kuchni we Wrocławiu
Czy opłaca się czekać na last minute?
Najlepszy Partner w Biznesie - który hotel?
Alfa Star - nie zwrca całkowitych kosztów za imprezy w Egipcie
Białoruś zwolni turystów z VAT
Wycieczki z biurami podróży będą droższe
Milion dolarów za noc spędzoną w hotelu?
Wenecja wprowadziła podatek od pobytu
Poważny gracz na rynku usług gastronomicznych
Buksa Travel rozpoczęła sprzedaż oferty na lato 2015
Welcome2Poland - mobilny przewodnik po Polsce