Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Chłopskie Jadło zmienia szatę
Sieć restauracji Chłopskie Jadło, zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadza nowe logo, modernizuje wystrój lokali, zmienia kartę dań i stronę internetową. Motywem przewodnim odświeżonych restauracji jest kurka oraz zaaranżowane w nowoczesny sposób elementy folklorystyczne. W nowym menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej serwowane w lżejszym wydaniu. Nowa karta dań od 24 maja br. obowiązuje we wszystkich restauracjach należących do sieci. Pełna zmiana wizualizacji zakończy się w czerwcu.
Restauracje Chłopskie Jadło zyskały nowe szyldy z motywem kurki, a także wpisujące się w nowy projekt wizualizacji zmiany w wystroju wnętrz. Dominujący do tej pory w lokalach kolor niebieski został zastąpiony ciepłymi kolorami: czerwienią i beżem. Przytulności restauracjom dodają zaprojektowane specjalnie dla Chłopskiego Jadła poduszki, podkładki i makatki z autorskim wzorem inspirowanym motywami kwiatów łowickich i haftem ludowym, w które wkomponowana jest również kurka z logo. Nowy znak graficzny widnieje także na wymienionej zastawie.
- Kompleksowe zmiany zachodzące w Chłopskim Jadle mają swoje odzwierciedlenie nie tylko w wyglądzie lokali, ale przede wszystkim w karcie dań. Tradycyjną kuchnię polską będziemy podawać w nieco lżejszej formie. Stąd w karcie więcej smacznych i zdrowych potraw z drobiu czy wprowadzenie propozycji sałat. Chcemy, aby Chłopskie Jadło było również przyjazne rodzinom, dlatego też w każdym lokalu będzie wydzielony kącik dla dzieci z wygodnymi siedziskami, tablicami do rysowania i innymi zabawkami umilającymi czas najmłodszym. Dodatkowo w menu znajdą się dedykowane dzieciom zestawy - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią Chłopskie Jadło.
Karta dań została zmieniona zarówno od strony wizualnej, jak również kulinarnej. Nie brakuje w niej tradycyjnych potraw polskich, jak pierogi, bigos, barszcz czerwony, żur, kwaśnica oraz smacznych dań mięsnych. Do wyśmienitych drobiowych specjałów z kury, indyka i kaczki dołączyła pieczona pierś z gęsi z sosem winno-pieczeniowym. Po raz pierwszy w menu Chłopskiego Jadła znalazły się również sałaty, m.in. ze świeżych warzyw z boczkiem i serem wędzonym czy grillowanym kurczakiem, a także propozycje steków serwowanych z plackami ziemniaczanymi czy ziemniakiem z gzikiem. Na deser klienci mogą zamówić typowo polskie racuchy z jabłkami, sernik domowy, naleśniki na słodko czy też jabłecznik domowy. Również wśród propozycji napojów nie brakuje akcentów kuchni tradycyjnej, oferowany jest np. kwas chlebowy, kompot, a nawet zsiadłe mleko ze szczypiorkiem. Nowości dotyczą także karty alkoholi, w której znalazły się bazujące na tradycyjnych składnikach drinki specjalnie skomponowane dla restauracji Chłopskie Jadło. Wszystkie noszą intrygujące nazwy, jak Rześka Jagna, Ogórkowy Zagon, Owocowy Sad czy Sekret Chłopa, do przygotowania którego wykorzystywany jest kwas chlebowy. Dodatkowo w wybranych restauracjach będą dostępne wkładki lokalne zawierające charakterystyczne dla danego regionu potrawy.
Zmianie i unowocześnieniu uległa również strona www. Nowa witryna wizualnie wpisuje się w odświeżony wygląd Chłopskiego Jadła i umożliwia internautom intuicyjną nawigację oraz łatwe odnajdywanie praktycznych informacji. Znajduje się na niej aktualna karta dań, adresy restauracji wraz z mapkami ich lokalizacji, zdjęcia i wizualizacje Chłopskiego Jadła.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Na Okęciu wylądujemy nawet w gęstej mgle
Wizz Air w sprawie zaginionych bagaży
Muszyna będzie mieć obwodnicę.
Najstarszy McDonalds w Polsce zamknięty
Nowy dyrektor egipskiego biura ds. turystyki
Inauguracja nowej edycji kampanii 7 cudów Mazur
Plebiscyt na najlepsze schronisko Małopolski
Grupa Louvre Hotels Group otwiera nowe hotele w Rosji i Algierii
Eurotunnel strajkuje. Rezerwacja biletów na weekend wstrzymana