Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
Rewolucja w sprzedaży rejsów wycieczkowych
Zarząd Veniti S.A. poinformował o podpisaniu z Synerway S.A. umowy dotyczącej wykonania prac programistycznych i doradczych przy realizacji projektu "Wdrożenie internetowej platformy B2B dla sprzedaży rejsów wycieczkowych".
SYNERWAY S.A. jest spółką działającą w obszarze nowych technologii, która łączy kompetencje z zakresu mediów interaktywnych, automatyzacji procesów sprzedażowych B2B i B2C. Spółka posiada najszersze w Polsce doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania rozwiązań informatycznych (backoffice, inventory, IBE) dla branży turystycznej.
Celem planowanego wdrożenia jest zintegrowanie stworzonego przez VENITI S.A. systemu rezerwacyjnego platformy KRUZY.PL z multiagencyjnymi systemami dystrybucji ofert turystycznych wykorzystywanymi przez agentów turystycznych i touroperatorów. Planowane wdrożenie pozwoli na zrewolucjonizowanie sposobu sprzedaży rejsów wycieczkowych w Polsce i dotarcie z ofertą do większości agentów turystycznych w kraju.
Projekt zakłada integrację z zaawansowanym systemem klasy ERP BlueVendo oraz platformami dystrybucji ofert turystycznych Travel Office Management i MerlinX. Pozwoli to na automatyczne połączenie oferty KRUZY.PL z platformą, z której korzysta klika tysięcy agentów turystycznych w całej Polsce.
Postępowanie mające wyłonić wykonawcę wdrożenia zostało przeprowadzone w formie zapytania ofertowego. W toku postępowania wyłoniono firmę SYNERWAY S.A. kierując się kryterium ceny.
Wartość podpisanej umowy to 1,07 mln zł netto, z czego 0,53 mln zł zostanie sfinansowane z uzyskanego przez Spółkę dofinansowania.
Realizacja projektu wpisuje się w długoterminową strategię Zarządu w zakresie budowania szerokiej platformy sprzedażowej rejsów wycieczkowych za pośrednictwem systemów informatycznych należących do VENITI S.A. Wdrożenie tego projektu będzie miało istotny wpływ na wyniki finansowe Spółki, znacząco przyspieszając jej rozwój.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działanie 8.2.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Veniti i Synerway rozszerzają ofertę sprzedaży
[2013-05-28 11:29 31.11.204.*]
I dalej nie wiem, czy chodzi o wycieczkowe rejsy statkami, samolotami, hulajnogami... odpowiedz »
Veniti i Synerway rozszerzają ofertę sprzedaży
[2013-05-28 13:46 83.238.232.*]
Nie martw się, ci, do których ta informacja jest skierowana, doskonale wiedzą, o co chodzi... odpowiedz »
Veniti i Synerway rozszerzają ofertę sprzedaży
[2015-03-07 15:40 80.238.99.*]
Hehe, hulajnogami rzecz jasna. odpowiedz »
Veniti i Synerway rozszerzają ofertę sprzedaży
[2013-05-28 20:48 89.78.52.*]
chyba chodzi o to że coś zrobią za pieniadze z Unii - czyli dużo dostaną za coś co nie będzie wykorzystanie odpowiedz »
Veniti i Synerway rozszerzają ofertę sprzedaży
[2013-05-31 15:31 31.11.204.*]
Moja żona mało po katolicku powiedziała, że w tej sytuacji nie wybiera się na rejs - zostanie przy swoich dwóch pedałach... Czy normalna jest osoba, co w Warszawie ma kilka rowerów - a następne w różnych krajach wokół Morza "Śródziemnomorskiego" - jak geniusze polszczyzny i geografii pisują ? odpowiedz »
Veniti i Synerway rozszerzają ofertę sprzedaży
[2013-06-03 12:23 83.144.65.*]
Nie do końca wyłapuję sens Twojej wypowiedzi... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Wizz Air zamyka swoją stronę internetową
Sfinks Polska: ponad 5 mln zł straty
Hotele podrożały w czasie euro 2012 bardziej niż na olimpiadę
Rzymskie Koloseum jak Krzywa Wieża w Pizie
Alfa Star proponuje orientalnie
Pierwsze Bombardiery w Eurolocie
Marriott Hotels & Resorts: poszerza ofertę
Wielka Brytania walczy z otyłością
Kim jest typowy klient restauracji?
Jakie kierunki wybierają klienci TUI?
Biuro podróży Explorer odświeża swój wizerunek
Thomas Cook wprowadza nowy koncept hoteli