Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Pasażerowie wybierają samoloty z dostępem do Internetu na pokładzie!
Osoby wybierające się często w podróż, zwłaszcza służbową, wybierają linie lotnicze, które zapewniają stały dostęp do Internetu w trakcie lotu.
Badania przeprowadzone przez Connexion by Boeing informują, iż pasażerowie układają najczęściej plan podróży tak, aby lecieć samolotem, który posiada dostęp do Internetu. Wyniki badań przeprowadzonych w drugiej połowie 2005 r. wśród 3200 osób z całego świata, wskazują, iż dostęp do sieci zmienia dotychczasowe zachowania podróżnych. Dla 83 % ankietowanych, dostępność usługi Connexion by Boeing, będzie miała zasadnicze znaczenie przy wyborze linii lotniczej, natomiast, aż 94 % ma zamiar skorzystać z dostępu do Internetu podczas przyszłych podróży. Usługę tę poleciło by znajomym - 92 % pasażerów. Prawie 80 % badanych zadawalała bądź zaskoczyła szybkość połączenia Connexion.
Wśród korzyści usługi Connexion by Boeing ,wymienionych przez ankietowanych, 44 % stanowiły odpowiedzi dotyczące możliwości pracy, 25 % wymieniło stały kontakt ze światem oraz dostęp do e-maila (22 %). Prawie wszyscy badani uznali usługę Connexion by Boeing jako satysfakcjonującą.
Jak zatem wykorzystują pasażerowie połączenie z Internetem? Aż 90 % odbierało e-maile z pracy, używając w większości przy tym prywatnej (korporacyjnej) wirtualnej sieci. 76 % badanych sprawdzało swoją prywatną skrzynkę pocztową, natomiast ok. 70 % surfowało po Internecie. Wśród podróżnych, 41 % kontaktowało się ze znajomymi i rodziną, wysyłając wiadomości lub aplikacje pozwalające kontaktować się na żywo.
* Uwaga: uczestnicy badania odbyli przeciętnie 23 podróże w ubiegłym roku, najczęściej w sprawach służbowych (85 procent badanych).
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Moskiewskie lotniska pod specjalną ochroną
Polskie śledztwo ws. katastrofy pod Grenoble zostało zawieszone
Nowy parking w Szklarskiej Porębie
Co oferują pracownikom rzeszowskie, luksusowe hotele?
Taksa klimatyczna w Krakowie - c.d.
Coraz więcej partnerów Warszawskiej Karty Turystycznej
Linie lotnicze El Al podnoszą ceny
Wizz Air oferuje alternatywne połączenia dla pasażerów British Airways
Na targi BALT-TRANS-PORT do Gdańska
Polski transport lotniczy wzmocni się po kryzysie?
praca mgr o zachowania konsumenckich na rynku turystczynym
Pomorze gotowe na przyjęcie turystów
Indonezja: wulkan Krakatau groźny dla turystów
Lotnisko w Bydgoszczy się nie rozwija?
Convention Bureau Copernicus pomoże Toruniowi zdobyć turystów biznesowych?
Rekordowy rok dla hiszpańskiej turystyki!
Biuro T.T.Ricardo - czy to solidne biuro?