Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Pasażerowie wybierają samoloty z dostępem do Internetu na pokładzie!
Osoby wybierające się często w podróż, zwłaszcza służbową, wybierają linie lotnicze, które zapewniają stały dostęp do Internetu w trakcie lotu.
Badania przeprowadzone przez Connexion by Boeing informują, iż pasażerowie układają najczęściej plan podróży tak, aby lecieć samolotem, który posiada dostęp do Internetu. Wyniki badań przeprowadzonych w drugiej połowie 2005 r. wśród 3200 osób z całego świata, wskazują, iż dostęp do sieci zmienia dotychczasowe zachowania podróżnych. Dla 83 % ankietowanych, dostępność usługi Connexion by Boeing, będzie miała zasadnicze znaczenie przy wyborze linii lotniczej, natomiast, aż 94 % ma zamiar skorzystać z dostępu do Internetu podczas przyszłych podróży. Usługę tę poleciło by znajomym - 92 % pasażerów. Prawie 80 % badanych zadawalała bądź zaskoczyła szybkość połączenia Connexion.
Wśród korzyści usługi Connexion by Boeing ,wymienionych przez ankietowanych, 44 % stanowiły odpowiedzi dotyczące możliwości pracy, 25 % wymieniło stały kontakt ze światem oraz dostęp do e-maila (22 %). Prawie wszyscy badani uznali usługę Connexion by Boeing jako satysfakcjonującą.
Jak zatem wykorzystują pasażerowie połączenie z Internetem? Aż 90 % odbierało e-maile z pracy, używając w większości przy tym prywatnej (korporacyjnej) wirtualnej sieci. 76 % badanych sprawdzało swoją prywatną skrzynkę pocztową, natomiast ok. 70 % surfowało po Internecie. Wśród podróżnych, 41 % kontaktowało się ze znajomymi i rodziną, wysyłając wiadomości lub aplikacje pozwalające kontaktować się na żywo.
* Uwaga: uczestnicy badania odbyli przeciętnie 23 podróże w ubiegłym roku, najczęściej w sprawach służbowych (85 procent badanych).
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział badania rynku i analizy:
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
Moskiewskie lotniska pod specjalną ochroną
Polskie śledztwo ws. katastrofy pod Grenoble zostało zawieszone
Nowy parking w Szklarskiej Porębie
Co oferują pracownikom rzeszowskie, luksusowe hotele?
Taksa klimatyczna w Krakowie - c.d.
Coraz więcej partnerów Warszawskiej Karty Turystycznej
Linie lotnicze El Al podnoszą ceny
Wizz Air oferuje alternatywne połączenia dla pasażerów British Airways
Na targi BALT-TRANS-PORT do Gdańska
Polski transport lotniczy wzmocni się po kryzysie?
praca mgr o zachowania konsumenckich na rynku turystczynym