
Rusza kampania promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
18 maja 2009 roku, w Centrum Prasowym PAP w Warszawie, w obecności Prezydenta Gdyni Wojciecha Szczurka i zaproszonych organizatorów największych imprez tego lata w mieście, została zainaugurowana letnia kampania promocyjna Gdyni "Wiejjj do Gdyni".
Wiejjj do Gdyni! - jest hasłem najnowszej kampanii, która ma promować Gdynię jako miejsce różnorodnych, na światowym poziomie wydarzeń kulturalnych, sportowych oraz rekreacyjnych, mających służyć odpoczynkowi, estetycznym przeżyciom, edukacji, a także zdrowiu.
Do promocji zostały wybrane największe wydarzenia kulturalno - rekreacyjne, które odbędą się latem 2009 w Gdyni, tzn. Zlot Wielkich Żaglowców The Tall Ships' Races 2009 Gdynia, Heineken Open'er Festival, "Ladies" Jazz Festival, Festiwal Polskich Filmów Fabularnych, Festiwal Kultur Świata Globaltica, Beach Party, Targi Wiatr i Woda, Gdynia Sailing Days oraz Scena Letnia na plaży w Orłowie.
Na bilbordach oraz citylightach w największych ośrodkach w Polsce (Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, na Śląsku, w Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Lublinie, Białymstoku, Bydgoszczy, Toruniu) widnieją plakaty z charakterystycznymi dla Gdyni motywami: morzem, plażą, żaglami oraz wiatrem.
Hasło kampanii oraz towarzyszące mu informacje na temat bogactwa oferty letniej Gdyni mają skusić mieszkańców innych regionów kraju i zagranicznych turystów do odwiedzenia Gdyni, a ponadto zaplanowania dłuższego odpoczynku. Pełną ofertę kalendarza imprez gdyńskich można odnaleźć na stronie www.gdynia.pl
Mariusz Waras, gdynianin, absolwent i wykładowca Akademii Sztuk Pięknych jest autorem kreacji graficznej.
Na potrzeby kampanii outdoorowej zostało zakupionych 1900 nośników. Prezentacja ekspozycji rozpoczęła się 6 maja, a potrwa do końca czerwca. Firma Clear Channel jest partnerem kampanii. Prócz outdooru została zaplanowana reklama w prasie ogólnopolskiej oraz materiały BTL.
Specjalnie na potrzey kampanii zorganizowano 18 maja 2009 roku w siedzibie Polskiej Agencji Prasowej w Warszawie konferencję, w któej uczestniczyli organizatorzy największych imprez. Podczas spotkania zaprezentowano szczegóły letniej oferty Gdyni.
Dla mieszkańców Warszawy oraz turystów została przygotowana w tym samym dniu akcja promująca Gdynię. Ze względu na niedalekie położenie Dworca Centralnego na miejsce dodatkowej promocji zostało wybrane centrum handlowe Złote Tarasy. Tam, na gdyńskim stoisku zostanie zaprezentowana letnia oferta miasta. Mistrzynie Polski z drużyny Lotos PKO BP Gdynia wystąpią na niezwykłym meczu z udziałem publiczności. W tych wydarzeniach weźmie udział również gdyński zespół szantowy. Wystąpi ponadto grupa tancerzy breakdance, co będzie zwiastunem Bruk Festival w Gdyni.
Koszt kampanii outdoorowej wyniesie 500 000 tys. (druk plakatów, dzierżawa nośników, opracowanie graficzne, reklama w prasie, materiały BTL, działania ambientowe).
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
[2009-05-22 20:35 95.158.97.*]
Zwłaszcza plaża powala z nóg i te wykopy na Skwerze Kosciuszki odpowiedz »
Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
[2009-05-22 22:01 95.40.88.*]
remont- czyli jak piszesz wykopy- kończą się lada dzień, no jasne, niech lepiej nic sie nie zmienia ... odpowiedz »
Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
[2009-05-23 07:09 95.158.97.*]
Jasne to wymarzone miejsce na wakacje :)-na mapie widać,że jest nad morzem tylko spróbuj gdzieś się wykąpać-co ja piszę -spróbuj wejść gdzieś do wody-chyba,że wykupisz sobie wygodne akwarium w miejscowym oceanarium. A na koncert to można jechać wszędzie-też mi promocja. odpowiedz »
Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
[2009-05-23 22:57 89.171.160.*]
Najlepiej nic nie robic, siedziec na dupie przed monitorem i swoje zale za przegranz zycie wylewac na klawiature wiecznie wylewac i marudzic, no ale wybaczam wkoncu jestes tylko zwyklym malym szarym polaczkiem a tutaj takich na peczki siedzi nic nie robi i tylko wiecznie narzeka. Jak masz zamiar pisac takie brednie to lepiej nic nie pisz bo juz sie odechciewa tego czytac gdzie sie nie wejdzie to znajdzie sie taka piazdeczka za przeproszeniem co tylko sie pojawia zeby swoj zal wylac i cos skrytykowac. odpowiedz »
Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
[2009-05-24 09:53 95.158.97.*]
W przeciwieństwie do przedmówcy moje życie nie jest na tyle przegrane żeby jechać na wakacje do Gdyni :).
Dziwne to jednak,że fundusze na tzw promocje zwykle trafiają do firm oferujących bilbordy lub druk materiałów reklamowych. odpowiedz »Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
[2009-05-24 10:15 89.171.160.*]
A czy ja mowie ze tam pojade? Wkurza mnie w tym kraju ze wiecznie wszyscy narzekaja, zamiast sie wspierac i cos razem robic to tylko dowalic komus i cieszyc sie jak mu nie wychodzi. O to Polska wlasnie:/ odpowiedz »
Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
[2009-05-24 11:21 95.158.97.*]
Ja może bym się i poświęcił i spędził jakiś weekend w tej Gdyni -gdybym miał świadomość,że w wyniku tej akcji promocyjnej chociaż jeden bezrobotny były stoczniowiec uzyska etat (etat-a nie pracę dorywczą) a tak to te billbordy mogą przyczynić się jedynie do pośredniego wypromowania jakiegoś eurodziałacza. odpowiedz »
Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
[2009-05-27 10:10 95.158.97.*]
A może by tak sprzątnąć dworzec? odpowiedz »
Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
[2009-05-28 22:03 89.206.32.*]
tak...posprzątać dworzec, usprawnić ruch na ulicach i napewno zamiast nastepnego marketu postawic przyzwoity parking.... juz lepiej przyjechac roewerem...na 100% nie znajdzies zmiejsca w centrum od 10 do 17 godziny odpowiedz »
Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
[2009-06-02 10:17 95.158.97.*]
A gdzie ten rower zostawisz np jak bedziesz chcial coś zjeść? odpowiedz »
Rusza akcja promocyjna "Wiejjj do Gdyni"
[2009-06-09 08:51 95.158.97.*]
A dlaczego parter i tak ciasnego oceanarium został zamieniony na skep z koszmarnymi pamiatkami ?-i tak na dole juz ryb nie widać a żółwie musiały zniknąć bo potrzebne chyba bylo miejsce na te pamiatki. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Travelplanet.pl i Wakacje.pl
Nowa linia charterowa dla
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych rozpoczyna
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Polski mazurek w top10 dań
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Dział przewodnicy i piloci:
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych rozpoczyna
MSiT rozpoczęło prace nad uporządkowaniem systemu szlaków
GUS: liczba turystów w Polsce
Ogłoszono datę otwarcia Wielkiego Muzeum
ECTAA: Projekt reformy dyrektywy turystycznej oderwany od
Dział centra informacji i promocji:
Travelplanet.pl i Wakacje.pl
Niemiecki region liczy na
Mazowsze przyciągnęło więcej
Yanosik pomaga atrakcjom
Dział wydawnictwa:
MROT zachęca mieszkańców Mazowsza do poznawania własnych
Powstanie katalog ofert incentive z
Spragnieni Podróży - fragment
ETC publikuje wskazówki jak uczynić turystykę bardziej
Starsze aktualności:
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Nowe kierunki w ofercie EXIM
Wenecja idzie dalej z
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej
Sindbad nominowany do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu
Uzdrowiskowy Dolny Śląsk: All Inclusive
Grecja w grudniu: temperatury iście letnie
Międzynarodowe pociągi w Częstochowie
Dworzec Śródmieście nieprzyjazny turystom
W Rosji zakaz sprzedaży alkoholu w nocy?
Zaostrzenie unijnych norm jakości wód w kąpieliskach
150 dolarów i pośrednik - szybki sposób na polską wizę
Warszawa - obchody Światowego Dnia Turystyki
Paryż: strajk spowoduje spore zakłócenia w ruchu lotniczym
Samolot Delta Air awaryjnie lądował na lotnisku w Nowym Jorku
Zatrzymano Rosjankę za próbę wjechania do Niemiec na paszport wnuka