Virgin i British Airways wypłacą pasażerom 100 mln funtów odszkodowania
Nowojorski sąd zasądził, że dwie brytyjskie linie lotnicze - Virgin i British Airways muszą wypłacić swoim pasażerom w sumie ponad 100 mln funtów odszkodowań.
Linie zostały ukarane, gdyż wprowadziły na trasach transatlantyckich nieuzasadnione podwyżki cen biletów - podał "The Guardian". Przewoźnicy zawyżanie cen biletów argumentowali wzrostem cen paliwa.
Rekompensaty otrzymają miliony klientów British Airways i Virgin Atlantic. Ponad dwie trzecie z puli 100 mln funtów otrzymają brytyjscy podróżni, a jedną trzecią klienci z USA.
Do uzyskania pieniędzy uprawnieni będą obywatele Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych, którzy wykupili bilety na dalekie trasy między 11 sierpnia 2004 roku a 23 marca 2006 roku. Pojedyncze odszkodowanie będzie się wahało w granicach od 4 do 20 funtów za lot, w zależności od wielkości dopłaty w czasie, kiedy bilet był kupowany.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Ekspansja hoteli marki Park Inn w Europie
Norwegian jako pierwsza linia lotnicza w Polsce zniosła opłaty paliwowe
Z Krakowa do Kijowa z AeroSvit
Strata netto Amrest Holding w IV kw. 2008: 17 mln zł
LOT oszczędzi 40 mln zł w skali roku likwidując nierentowne loty
TPN uczy jak zachowywać się na obszarach chronionych
300% w górę, czyli wzrost zysku grupy kapitałowej Rainbow Tours S.A.
PKP pobiera 10 zł za minutę połączenia z informacją kolejową?
Grupa PKP: 219,7 mln pasażerów w 2006 roku
Rokita - przyszłe plany wobec PPL
Poznański ****IBB Andersia Hotel laureatem nagrody
Warszawa: Gdzie zabrać dziecko z okazji Dnia Dziecka?
Dodatkowe środki ochrony na polskich lotniskach
PLL LOT: plany rozwoju w 2010 r.
Dwie webskie nagrody dla portalu turystycznego z Gdyni
Prognozy WTTC - najwięcej zyskają Polska i Węgry
Czy ktoś już jeździł z Orbisem i może podzieli sie opiniami.