Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Chorwacja i Grecja - najpopularniejsze kierunki na lato 2006?
W tym roku zmotoryzowani turyści wyjadą na wczasy do Chorwacji i Czarnogóry. Ci, którzy preferują transport lotniczy, decydują się natomiast na Grecję, Turcję, Bułgarię lub Egipt - takie trendy wynikają z wstępnych statystyk sprzedaży internetowego biura turystycznego TravelOne.
Na podstawie statystyk sprzedaży, TravelOne stworzyło profil klienta na lato 2006. Statystycznie najwięcej osób uda się jak co roku na wczasy nad Adriatykiem - oprócz Chorwacji, która cieszy się niezmienną od lat popularnością, coraz bardziej atrakcyjna dla turystów staje się Czarnogóra, która po ogłoszeniu niepodlegości jeszcze bardziej otwiera się na turystów. Dostępność obu krajów ze względu na sieć autostrad, którą bez problemu można dostać się z Polski aż do Splitu, jest dodatkową zachętą do wyjazdu samochodem.
Wśród wycieczek lotniczych triumfy święcą standardowo już Grecja, Turcja, Egipt oraz Bułgaria, mocno promowana przez TravelOne.pl. Firma poleca już od 5 lat wczasy w Bułgarii ze względu na bardzo dobry stosunek jakości do ceny oraz mniejsze niż w innych krajach niedogodności związane z różnicami językowo-kulturowymi. Dzięki temu sprzedaż wycieczek do Bułgarii stanowi ponad 30% sprzedaży imprez lotniczych TravelOne.pl.
Profil klientów TravelOne.pl pokrywa się z popularnością wyszukiwania poszczególnych państw w Internecie. Według Google Trends, najczęściej wyszukiwanym kierunkiem turystycznym w sezonie letnim jest Chorwacja, dalsze miejsca zajmują Egipt, Grecja, Bułgaria i Tunezja. - Cieszy nas, że udaje nam się docierać do szerokiej i zróżnicowanej grupy klientów, a nasza sprzedaż odzwierciedla trendy rynkowe - mówi Magdalena Mendel, kierownik rozwoju sprzedaży TravelOne.pl. - Wiele firm stawia przede wszystkim na kierunki czarterowe, unikając państw, w których popularne są oferty z dojazdem własnym - dodaje Mendel - my staramy się oferować klientom to, czego oczekują.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział przewodnicy i piloci:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Południowa Afryka coraz bardziej popularna
Bielski PKS znalazł sposób na wyższe koszty zatrudniania kierowców
Irak kupi od Amerykanów co najmniej 50 samolotów pasażerskich
Ukraińscy turyści nacierają na Polskę
PO odpowiedziało na pytanie dotyczące miejsca turystyki w programach partii politycznych
Co dalej z lotniskiem na Krywlanach?
27. września odbędzie się Światowy Dzień Turystyki
SkyEurope powiększa kapitał o 10 milionów euro
Tanie loty przyciągają Anglików
Włochy: setki euro za taksówkę!
Wygoda Travel - zima w nowym wydaniu
Rekonstrukcja Pałacu Wersalskiego
Autobus szynowy w zachodniopomorskim
Arriva chce wejść na niemiecki rynek
Ponad 2 tys. hoteli buduje się na całym świecie
Aerofłot zaopatrzy się w nowe Airbusy
Euro 2012 - delegacje Polski i Ukrainy na spotkaniu z przedstawicielami UEFA
Opinie o pracy Pana Piotra Socha rezydenta Itaki w Turcji