Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
UOKiK: już 50 skarg na biura podróży
Dopiero środek sezonu, a UOKiK przyjął już około 50 skarg na biura turystyczne. Turyści najczęściej narzekają na fatalne warunki w hotelu oraz na skracanie czasu wycieczki - podał "Dziennik Gazeta Prawna".
Do Urzędu jak na tę porę wpłynęła duża liczba skarg. Najwięcej konsumentów zgłasza się bowiem jesienią. Zapowiada się rekordowy sezon dla reklamacji.
Ten rok nie jest łatwy dla biur podróży. Po pierwsze słaby kurs złotego, po drugie wystąpienie w kwietniu pyłu wulkanicznego. Kondycja finansowa wielu firm jest trudna, dlatego zaczynają one oszczędzać. Cierpią na tym turyści.
Turyści mają prawo do złożenia reklamacji. Najwięcej zażaleń dotyczy skracania czasu pobytu. Taką praktykę stosuje niemal każdy organizator. Klienci biur nie są też zadowoleni z jakości hoteli - narzekają na jedzenie i warunki.
Skargi konsumentów dotyczą także braku zwrotu pieniędzy w przypadku rezygnacji z wycieczki.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Skargi turystów na biura podróży
[2010-08-06 11:10 83.27.95.*]
Nie piszcie ,że to praktyka biur podróży, tylko piszcie, że ZMIANY WPROWADZAJĄ PRZEWOŹNICY LOTNICZY, a biura muszą się do tego dostosować odpowiedz »
UOKiK: już 50 skarg na biura podróży
[2010-08-06 11:13 77.252.52.*]
A niech ludzie składają reklamcje, wprawdzie niektóre osoby przesadzają i wyolbrzymiają , ale po pracy w turystyce twierdze, ze większość reklamacji można byłoby uniknąć, gdyby turystyką w Polace zajmowały się kompetentne osoby. Osby dla , których liczy sie tylko kasa, imprezy firmowe, banda krzykaczy którzy potrafia zaszczuc innych to są pracownicy polskiej turystyki. odpowiedz »
Skargi turystów na biura podróży
[2010-08-06 14:15 89.73.35.*]
To ze klienci nie sa zadowoleni z jakosci hoteli to moga miec pretensje tylko do siebie. Osobiscie nigdy nie jade w ciemno do hotelu poleconego przez Pania w biurze podrozy tylko zawsze przed wyjazdem wybieram kilka hoteli i sprawdzam opinie o nich... tak ze jadac na miejsce wiem czego sie spodziewac. Inna sprawa to klienci, ktorzy za 1000 PLN oczekuja standardow jak za 4 tysiaki odpowiedz »
Skargi turystów na biura podróży
[2010-08-06 16:06 79.190.212.*]
nie zapominaj, że opinie o hotelu piszą nie tylko turyści ale często biura podróży i hotele, stara zasad " na płocie było napisane . . . i sobie wyciągał z małego drzazgi. . . odpowiedz »
Skargi turystów na biura podróży
[2010-08-06 16:13 79.190.212.*]
mam klientów co pojechali do hotelu Ruspina w Tunezji, który zawsze był fajny, a od tego roku to slums , to samo dotyczy hotelu Delphin plaza w Tunezji / uważasz ,że 4* to mało???? i że w takim hotelu można miotłą wymiatać karaluchy bo klient się wściekł i wyrzucił wszystkie meble i kazał obsłudze wymieść te piękne, ogromne robaczki!!!!! miotłą - taka była ilość!!!! organizatorzy wiedzą i nic nie robią - to jest problem!!!!! odpowiedz »
Skargi turystów na biura podróży
[2010-08-06 17:08 193.200.133.*]
Ja zawsze staram sie najpierw hotel sprawdzic zanim go klientom polece, jesli hotelu nie znam, to mowie wprost, ze wiem o nim niewiele a ryzyko zawsze istnieje.Swoja droga spotykalam osoby, ktore z reklamacji zrobily sobie niezly sposob na spedzanie poldarmowych lub zupelnie darmowych wakacji. Znam osoby, ktore lecac na wakacje, planuja najpierw co zareklamuja, robia skrupulatnie dokumentacje przez pierwsze dwa dni pobytu a potem calkiem niezle sie bawia,po powrocie z reklamacji dostaja czesc zwrotu i potem jada na kolejny "wypoczynek". Wiec nie negujmy od razu branzy turystycznej, ktora jak wszyscy doskonale wiemy, jest regularnie szykanowana przez media i w finale to zawsze turysta jest tym najbardziej poszkodowanym. A na koniec dodam, ze wlasnie dzwonila klientka, ktora wrocila z Maroka i mocno dziekowala za najlepsze wakacje w jej zyciu. Mam nadzieje ze reklamacji skladac nie bedzie. Serdecznie pozdrawiam branze i uczciwych turystów. odpowiedz »
Skargi turystów na biura podróży
[2010-08-06 22:44 62.133.143.*]
Proszę pamiętać iż nie zawsze hotel 5 czy 4 * będzie miał takie samo wyposażenia i standard jak w Polsce.
Hotele za granicą np. w Egipcie (3 lub 4 *) często są znacznie uboższe od tych polskich 3 i 4 *.
Poza tym klienci którzy zakupili wycieczkę za niecały 1000 zł myślą że po przyjezdzie do miejsca do jakiego się wybrali na wczasy będzie na nich czekał "luksus" ... a potem czeka ich rozczarowanie. Niestety ale za luksusy trzeba płacić. Oczywiście nie każda oferta za przykładowe 1000 zł musi być rozczarowaniem ale i tak bywa.
Jeszcze ważna uwaga PROSZĘ CZYTAĆ DOKŁADNIE UMOWY bo niekiedy bywają tam ważne punkty. odpowiedz »Skargi turystów na biura podróży
[2010-08-07 12:58 83.6.127.*]
To było do przewidzenia, dalej niech Ministerstwo Sportu I Turystyki /a faktycznie tylko sportu/, zmienia ustawę o usługach turystycznych wykreślając jakiekolwiek wymagania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji i stażu pracy w turystyce - to będziemy mieli jeszcze więcej "fachowców" od turystyki, hotelarstwa i gastronomii. To są już pierwsze efekty tych działań MSiT wykreślających z ustawy wymogi wykształecnia.
Tak dalej działajcie - wysocy urzędnicy - bo niby tak Unia Europejska tego wymaga? Rozpacz bierze człowieka jak sie na to wszystko patrzy. Beznadzieja, beztalencie, bezradność.
Emil Bławat - turysta z Mazowsza. odpowiedz »Skargi turystów na biura podróży
[2010-08-07 13:03 83.6.127.*]
To było do przewidzenia, dalej niech Ministerstwo Sportu I Turystyki /a faktycznie tylko sportu/, zmienia ustawę o usługach turystycznych wykreślając jakiekolwiek wymagania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji i stażu pracy w turystyce - to będziemy mieli jeszcze więcej "fachowców" od turystyki, hotelarstwa i gastronomii. To są już pierwsze efekty tych działań MSiT wykreślających z ustawy wymogi wykształecnia.
Tak dalej działajcie - wysocy urzędnicy - bo niby tak Unia Europejska tego wymaga? Rozpacz bierze człowieka jak sie na to wszystko patrzy. Beznadzieja, beztalencie, bezradność.
Emil Bławat - turysta z Mazowsza. odpowiedz »Skargi turystów na biura podróży
[2010-08-09 11:09 83.27.65.*]
Mniej było skarg jak nie było zezwoleń . Działała konkurencja turystyczna a pracownicy i właściciele biur turystycznych wkazywali wysokie starania jakości usług w celu zaskarbienia sobie klienta ,który raz korzystający powróci raz następny odpowiedz »
Skargi turystów na biura podróży
[2010-08-09 12:08 217.153.33.*]
CO ZA BZDURY!!
Znowu pisze pseudo dziennikarz niemający pojęcia o tym co pisze. Byle tylko rozkręcić spiralę szoku i strachu. Wszak dzięki temu będzie można pisać w nieskończoność, a on zarobi kasę.
1. Godziny przelotów głąbie zmieniają linie lotnicze i biurom podróży tu nic do tego.
2. Nie zapowiada się rekordowy rok. Jak co roku będzie to samo: przede wszystkim reklamacje od klientów, którzy nie czytają umów.
Dziennikarska gawiedź aż poraża dyletanctwem! odpowiedz »Mamy prawo czuc sie jak europejscy turysci a nie trzoda z polski
[2010-08-09 15:31 89.74.161.*]
Powinno odbierać się koncesje biura, które traktują swoich klientów jak trzodę chlewna!!! Klient nigdy nie wie co zastanie jadąc z tego czy innego biura!!! to biuro ma możliwości by wrażenia pozostały jak najlepsze i reklamacje nie wpływały! Zawsze jest alternatywa dla miejsca noclegu, posiłku, itd - klient o tym nie pamięta! odpowiedz »
Skargi turystów na biura podróży
[2010-08-09 20:53 85.221.189.*]
OK ale co ma UOKIK do zakwaterowania czy niesmacznego szaszłyka? odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Połączenie Bydgoszcz-Warszawa bez zmian
12 bezobsługowych wypożyczalni rowerów w Krakowie
Kujawy: udana weekendowa promocja dla rowerzystów
Konkurs PPH rozstrzygnięty. "Perła Hoteli" dla Warszawianki
Walentynkowa promocja Wizz Air
Turcja: bezwzględny zakaz palenia w lokalach gastronomicznych dopiero w lipcu 2009
Konkurs na najlepszy produkt turystyczny rozstrzygnięty!
RDA w Krakowie nie informuje podróżnych o opóźnionych autobusach
Fuzja, przejęcie, wejście w alians, czyli sposoby linii lotniczych na podniesienie zysków
Po co hotelarzom czarna lista?
Zepsute samoloty latają z pasażerami, bo muszą zarabiać?
Hit majowego weekendu: trasa papieska
Łódź: port lotniczy za kilka lat dogoni Okęcie?
LOT zawiesi połączenia z Rzeszowa do USA?
Targi turystyczne w Hali Stulecia we Wrocławiu
loty czarterowe do Taby w Egipcie