Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Mundialowa promocja w restauracjach Sphinx
Sieć restauracji Sphinx przygotowała promocję związaną z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej pt. "Sphinx świetnie podaje".
Restauracje w całej Polsce zostały wyposażone w telebimy, na których klienci mogą oglądać transmisje wszystkich meczów mundialowych. Ponadto od 9 czerwca do 9 lipca będzie trwać promocja pod nazwą "Sphinx świetnie podaje". Polega ona na tym, że każda osoba oglądająca w restauracji jedno ze spotkań, która prawidłowo wytypuje wynik meczu, może otrzymać jedną z 10 tysięcy piłek.
"Sphinx świetnie podaje" jest częścią całorocznej kampanii wizerunkowej "Większa porcja wrażeń" firmy Sfinx Polska S.A. Za jej przygotowanie odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska.
Licencja na transmisje z meczów została zakupiona od Polsatu Sport. Promocja jest komunikowana przez materiały POS w restauracjach. Więcej informacji oraz wykaz restauracji, w których można oglądać mecze znajduje się na stronie www.sfinks.pl.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
sfinks w Zabrzu ul.wolności 279
[2008-02-17 17:17 999.999.999.*]
16 luty 2008 obsługa zepsuła mi wieczór; 2 tygodnie wcześniej zarezerwowałem miejsca po czym po przyjściu do restauracji kelner usiłował wmówić mi że takiej rezerwacji nie było i na dowód zaproponował pokazanie kalendarza z rezerwacjami.Miał wyjątkowo głupią minę kiedy okazało się że moja rezerwacja jest wpisana tylko ktoś ją przekreślił; bezczelnie wmawiał mi- cytuje "widocznie ktoś odwołał telefonicznie[...]" cóż jeszcze panuje nad tym co robie i na pewno nie dzwoniłem. Zerowa umiejętność organizacji i załatwienia spraw z klientem, a o słowie przepraszam to chyba w tym lokalu nie słyszeli.Stanowczo nie polecam. Reasumując "chamstwo i drobnomieszczaństwo-wieś tańczy wieś śpiewa a słoma z butów wychodzi" odpowiedz »
Dział gastronomia:
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Małopolska zarobiła na turystyce więcej niż przed
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
"Uprzedzająco uprzejmy stosunek do pasażerów"
Air Berlin: 10 000 biletów w specjalnej cenie
Największe linie lotnicze w USA poniosły duże straty
Łódź: nowy terminal i pushback powiększy parking dla samolotów
GDDiA: 7 firm rywalizuje o budowę MOP-ów
Rozpoczęto dochodzenie w sprawie poważnych zaniedbań na włoskich lotniskach
Amadeus dostawcą rozwiązań EMD dla biur podróży
Włochy: turyści nie zatankują auta przez 2 dni!
Pakistańscy porywacze uwolnili francuskiego turystę
easyJet - 25 nowych tras na zimę