TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Raport Komisji Europejskiej ujawnił wprowadzanie klientów linii lotniczych w błąd

Ponad 200 europejskich stron internetowych, które sprzedają bilety lotnicze, wprowadza klientów w błąd - wynika z raportu Komisji Europejskiej.


Komisja Europejska, z pomocą urzędów lotniczych 15 krajów zwróciła uwagę na fakt, że strony internetowe sprzedające bilety lotnicze, często podają ceny bez dodatkowych opłat, oferują darmowe bilety, za które i tak trzeba płacić, czy też zmuszają do wykupienia obowiązkowego ubezpieczenia.

Raport Komisji nie wskazał żadnych konkretnych linii. Ale w ubiegłym miesiącu hiszpański urząd ochrony konsumentów ogłosił, że znalazł wprowadzające w błąd informacje na siedmiu z 12 stron internetowych sprzedających bilety lotnicze, w tym również na stronie linii Ryanair. Błędów nie ustrzegły się też strony przewoźników Vueling, Iberia oraz Spainair.

Komisarz Kuneva dała liniom lotniczym i właścicielom stron sprzedających bilety cztery miesiące na poprawę błędów. W przeciwnym razie zostaną oni ukarani karami finansowymi, a nieuczciwym stronom internetowym grozi nawet zamknięcie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Komisja Europejska raport Meglena Kuneva strony internetowe przewoźnik bilety lotnicze klienci pasażerowie rezerwacja opłaty ceny ubezpieczenie urząd ochrony konsumentów Ryanair Vueling Iberia Spainair kary lista komisji europejskiej 2008 rayner z do jasionki lini linii lotniczych tanie linie raporty w klienta




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję