TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kompas: to będą dla nas bardzo udane ferie

137 proc. wzrostu sprzedaży oferty na czas ferii zimowych zanotowało gdańskie Biuro Turystyki Aktywnej Kompas. 70 proc. parytetu zajęły wyjazdy krajowe.


Tak dobre wyniki przeczą, zdaniem firmy, informacjom o słabym zainteresowaniu wyjazdami dzieci i młodzieży na wypoczynek międzysemestralny. 46 proc. tegorocznej sprzedaży stanowią oferty obozów tematycznych i artystycznych - Interkamp. Pozostałą część stanowi aktywna oferta narciarska i snowboardowa realizowana na stokach w Polsce, Czechach, Austrii i Francji.

Nudę odkładamy na półkę. Taka dewiza z pewnością buduje nasz sukces w oczach młodzieży i jej rodziców. Mamy po prostu dużo ciekawszy pomysł na wypoczynek dla młodzieży niż tradycyjne zimowiska. Tworzymy ciekawy i ambitny program przygotowany z zapasem nawet na 120 proc. czasu, a dzieciaki bawią się z nami ciekawie, wesoło i mądrze zarazem - powiedział Kuba Marjański, dyrektor ds. turystyki w Kompas.

Ogólna paleta obozów spod marki Kompas to blisko 130 różnych profili tematycznych. Z tego 30 to formaty artystyczne - Interkamp. Na czas tegorocznych ferii zimowych po takie właśnie propozycje sięgnęło 3 na 10 klientów biura. Lekko powyżej 16 proc. spośród wszystkich kupujących wybrało zaś zimowiska tematyczne (RPG - ang. role-playing game, fabularne).

W grupie wyjazdów stricte narciarskich dominowała zagranica. Na stoki Czech, Austrii i Francji wybrało się 31 proc. spośród wszystkich kupujących, zaś na krajowe stoki w Beskidzie Śląskim wyjechało w sumie 23 proc. klientów.

Na dzień dzisiejszy Kompas zanotowało 137 proc. wzrostu sprzedaży swojej oferty na ferie zimowe, rok do roku. Sprzedaż zimowych propozycji na dalsze turnusy wciąż trwa i końcowe wyniki mają być wyższe.

Średnia wartość rezerwacji na tegorocznym obozie narciarskim w Polsce to 999 zł, a poza granicami kraju 1580 zł. Krajowe, zimowe Interkampy kosztują średnio 999 zł. Podobnie kształtują się koszty obozów tematycznych, np. RPG.

W związku z dobrą koniunkturą na rynku turystyki krajowej Kompas liczy na wzrosty także w ofercie letniej, która już pojawiła w sprzedaży. Nowością, z którą wiązane są bardzo duże nadzieje mają być obozy rodzinne, w których udział brać mogą rodzice z dziećmi w wieku 1-4 lat. Kompas zapowiada stałe poszerzenie oferty, ale także zwiększenie dostępności dla agentów zainteresowanych jej sprzedażą poprzez udział w dużych systemach sprzedażowych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
ferie podsumowanie sprzedaży Kompas biuro turystyczne kolonie organizator wypoczynku dla młodzieży dzieci wakacje podsumowanie sprzedaży Biuro Turystyki Aktywnej Interkamp Kuba Marjański zimowisko analiza sprzedaży




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję