Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Ambasada RP jedną z najbardziej wpływowych
Ambasada RP w Waszyngtonie jest drugą w Stanach Zjednoczonych, po brytyjskiej, najbardziej wpływową placówką dyplomatyczną na Twitterze - wynika z badań Instytutu Dyplomacji Publicznej i Komunikacji Globalnej Uniwersytetu Jerzego Waszyngtona.
Wśród ponad 170 ambasad w Waszyngtonie konta na Twitterze ma ponad 50 z nich. O miejscu w opublikowanym w kwietniu rankingu Institute for Public Diplomacy and Global Communication (IPDGC) nie decydowała jednak liczba osób śledzących profile poszczególnych placówek, lecz ich zaangażowanie, czyli m.in. częstotliwość komentowania tweetów Ambasady RP oraz częste upowszechnianie jej wpisów (retweety) przez innych użytkowników tego serwisu społecznościowego. Treści publikowane przez naszą ambasadę w Stanach Zjednoczonych bardzo chętnie retweetują też konta innych placówek dyplomatycznych w Waszyngtonie i w dużej mierze dzięki temu polskie przedstawicielstwo uznane zostało za bardzo wpływowe na Twitterze.
W pierwszej dziesiątce rankingu IPDGC, poza Brytyjczykami i Polakami, znalazły się również w kolejności ambasady: Niderlandów, Finlandii, Izraela, Francji, Niemiec, Grecji, Wenezueli oraz Norwegii.
Konto uznanej za najbardziej wpływową Ambasady Wielkiej Brytanii w Waszyngtonie (@UKinUSA) śledzi obecnie ponad 20 tys. osób, Ambasady RP (@PolishEmbassyUS) ponad 4,6 tys. osób.
Wśród zagranicznych dyplomatów pełniących misję w amerykańskiej stolicy pod względem ilości śledzących na Twitterze najpopularniejsza okazała się Ambasador Indii Nirupama Rao (@NMenonRao). Jej profil obserwuje ponad 111 tys. osób. W rankingu IPDGC bardziej niż ilość liczyła się jednak aktywność i ranga śledzących.
Polska dyplomacja na całym świecie szeroko wykorzystuje Twittera. Konta w tym serwisie ma 150 polskich placówek dyplomatycznych (niemal wszystkie), również samo Ministerstwo Spraw Zagranicznych prowadzi dwa konta - po polsku (@MSZ_RP) i po angielsku (@PolandMFA). Natomiast osobiste konto szefa polskiej dyplomacji Radosław Sikorskiego (@sikorskiradek) śledzi już ponad 118 tys. osób.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Turysta na wirtualnej wycieczce
Biura podróży: nowe klauzule niedozwolone
Powstanie sieć ekskluzywnych hoteli inspirowanych Harrodsem
Dlaczego warto polecać klientom saunę?
Comfort Express bogatszy o dwa kolejne obiekty
Business Travel Purchasing - już druga edycja
SPA Auschwitz: fatalny błąd oświęcimskich hotelarzy
Złapali złodzieja który okradł śpiącego turystę