Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Intercity: Ukłon w stronę pasażerów
Dobre wiadomości dla podróżnych. Intercity upraszcza ofertę i obniża ceny dla osób, które kupią bilet wcześniej. A to dopiero początek zmian.
- Zapytaliśmy naszych pasażerów czego oczekują. Dzięki nim wiemy, co dokładnie powinniśmy zmienić. Teraz czas to zrobić - mówi Janusz Malinowski, prezes Intercity. Na pierwszy ogień pójdą bilety. Oferta zostanie uproszczona, uporządkowania wymagają też promocje.
- Pasażerowie chcą przejrzystej oferty i prostych taryf. System prawie trzydziestu promocji jest dla nich zawiły i może utrudniać wybór najlepszego biletu - mówi Marcin Celejewski z zarządu Intercity, który odpowiada za zbudowanie nowej oferty. Dlatego w miejsce skomplikowanych promocji wprowadzona zostanie prosta zasada "wcześniej = taniej", znana choćby z systemu sprzedaży biletów lotniczych. Każdy kto zaplanuje swoją podróż wcześniej i kupi bilet z wyprzedzeniem, zapłaci za niego mniej.
Pierwszym biletem dostępnym na nowych warunkach będzie Bilet Świąteczny. Można go kupić wcześniej, bez kolejek i pośpiechu, np. przez Internet. A to nie wszystko. Każdy, kto zaplanuje podróż i wykupi bilet w przedsprzedaży oszczędzi nawet do 1/3 jego ceny. Wystarczy kupić bilet co najmniej na 8 dni przed podróżą lub nawet z miesięcznym wyprzedzeniem. Z Biletem Świątecznym można podróżować od 1 grudnia do 10 stycznia. Sprzedaż rusza już w piątek, 16 listopada. Bilety sprzedawane są bez żadnych ograniczeń i obejmują wszystkie pociągi Express InterCity oraz Express. Dodatkowo uwzględniane będą wszystkie standardowe ulgi i zniżki. Bilety Świąteczne można kupić przez Internet bilet.intercity.pl lub w kasach.
Uproszczenie taryf to kolejny krok, mający ułatwić życie podróżnym. W tym roku Intercity rozwinęło usługę sprzedaży internetowej - zamiast drukować bilet wystarczy okazać go konduktorowi na ekranie smartfona lub tabletu. Dzięki temu pasażerowie nie tylko unikają kolejek, ale mogą kupić bilet w każdym miejscu i o każdej porze. Z myślą o rodzinach z małymi dziećmi przygotowano specjalne wagony ze Strefą Małego Podróżnika, w której najmłodsi pasażerowie mogą miło spędzić podróż. - To nie koniec zmian. Przygotowujemy następne, a pierwszą z nich ogłosimy już w lutym. Wyznajemy zasadę, że siła tkwi w prostocie. Na pewno jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczymy - dodaje Marcin Celejewski z Intercity.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Polacy w czerwcu uciekną przed Euro?
LOT już po negocjacjach z Boeingiem
Restauracje oszukiwały klientów
Transhotel i Globalia łączą siły
Sprawa Sky Club do prokuratury
Hello Modlin - już w połowie grudnia
Pilot i stewardessa odlecieli wcześniej
Więcej rezerwacji w Rainbow Tours
Przewoźnicy lotniczy - zmienią się przepisy