TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Agoda.com i Singapore Airlines partnerami

Programy lojalnościowe należą do długotrwałych działań marketingowych. Właściwie dobrana strategia programu lojalnościowego pozwala zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi przy znacznie mniejszych kosztach innych form promocji i reklamy.


Od 1 grudnia 2012 roku członkowie programów Singapore Airlines PSS Club oraz KrisFlyer otrzymają 1,5 promocyjnej mili za każdego dolara wydanego na rezerwację hotelu przez stronę internetową portalu agoda.com.

Promocja dotyczy członków programów PSS i KrisFlyer i obejmuje wszystkie hotele dostępne w bazie Agoda.com na całym świecie. Oprócz promocyjnych mil KrisFlyer, klienci otrzymają także punkty w programie Nagrody Agody, które mogą być wykorzystane przy dalszych rezerwacjach hoteli za pośrednictwem portalu.

"KrisFlyer to bez wątpienia jeden z najlepszych programów lojalnościowych na rynku lotniczym" - mówi Ernst Hemmer, Director - Commercial w firmie Agoda. "Nasza współpraca pozwoli klientom PSS Club i KrisFlyer w wygodny i szybki sposób rezerwować hotele na całym świecie, nie tracąc przy tym możliwości gromadzenia promocyjnych mil KrisFlyer".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
działania marketingowe Agoda.com Singapore Airlines PSS Club promocja KrisFlyer Ernst Hemmer Director Commercial firma rynek lotniczy mila produkt marketing




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję