Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
Agoda.com i Singapore Airlines partnerami
Programy lojalnościowe należą do długotrwałych działań marketingowych. Właściwie dobrana strategia programu lojalnościowego pozwala zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi przy znacznie mniejszych kosztach innych form promocji i reklamy.
Od 1 grudnia 2012 roku członkowie programów Singapore Airlines PSS Club oraz KrisFlyer otrzymają 1,5 promocyjnej mili za każdego dolara wydanego na rezerwację hotelu przez stronę internetową portalu agoda.com.
Promocja dotyczy członków programów PSS i KrisFlyer i obejmuje wszystkie hotele dostępne w bazie Agoda.com na całym świecie. Oprócz promocyjnych mil KrisFlyer, klienci otrzymają także punkty w programie Nagrody Agody, które mogą być wykorzystane przy dalszych rezerwacjach hoteli za pośrednictwem portalu.
"KrisFlyer to bez wątpienia jeden z najlepszych programów lojalnościowych na rynku lotniczym" - mówi Ernst Hemmer, Director - Commercial w firmie Agoda. "Nasza współpraca pozwoli klientom PSS Club i KrisFlyer w wygodny i szybki sposób rezerwować hotele na całym świecie, nie tracąc przy tym możliwości gromadzenia promocyjnych mil KrisFlyer".
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Co wybierają polscy turyści na zimę?
Czy będą dodatkowe kontrole na lotniskach?
Pełna oferta LOT-u w Amadeusie
POT: konkurs EDEN 2011 rozstrzygnięty
Powstanie hotel- pałac pod Jasną Górą?
Airbus liczy na Azję i Pacyfik
Bankructwa biur podróży. Kto skorzystał?
Rębiechowo stanie się największym portem regionalnym?
Czechy - raj dla snowboardzistów
Już wiemy kto pojedzie na Oktoberfest
Emirates wprowadza nową usługę