Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Groupon przeprasza klientów Filiz Tour
W związku z upadłością kolejnego biura podróży, które oferowało swoje wyjazdy turystyczne na portalu zakupów grupowych Groupon.pl. Serwis czuje się w obowiązku wyjaśnić zaistniałą sytuacją i przeprosić wszystkich, którzy zakupili oferty Biura Podróży Filiz Tour za pośrednictwem portalu.
Zarząd Groupon Polska wyraża szczere ubolewanie, iż pomimo naszych najlepszych starań aby do takich sytuacji już nie dochodziło oraz pomimo zaostrzonych procedur kontroli, zmuszeni jesteśmy potwierdzić upadłość współpracującego z nami biura podróży Filiz Tours. Oznacza to, że wszystkie zaplanowane wyjazdy turystyczne nie odbędą się. Obecna sytuacja jest dla nas ogromnym zaskoczeniem, ponieważ biuro działało na rynku od 15 lat, a w ciągu ostatniego roku Groupon wysłał na udane wyjazdy turystyczne z tym biurem kilka tysięcy zadowolonych klientów.
Po wnikliwej analizie dostępnych danych oraz informacji, co nie było zadaniem łatwym ze względu na niejasną sytuację właścicielską spółki Filiz Tours oraz brak szczegółowej dokumentacji ustaliliśmy m.in. że spółka Filiz Tours posiada dwie gwarancje ubezpieczeniowe, których wystawcą jest Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., na kwoty odpowiednio ponad 166 tys. zł i ponad 230 tys. zł, zaś klienci Groupon stanowią jedynie niewielką część wszystkich osób poszkodowanych. Środki z gwarancji w marginalnym stopniu zostały spożytkowane na sprowadzenie dwóch klientów biura do kraju, będą one zatem niemal w całości przeznaczone na zwrot wpłat wniesionych przez klientów tytułem zapłaty za imprezę turystyczną.
Opierając się na zdobytych informacjach podjęliśmy decyzję o zagwarantowaniu naszym klientom zwrotu pieniędzy wpłaconych bezpośrednio do Groupon oraz pomocy w odzyskaniu środków wpłaconych na wycieczki organizowane przez Filiz Tours. Aby zapewnić sprawną i szybką obsługę klientów, wydzieliliśmy dedykowany zespół do obsługi napływających zgłoszeń.
Wszystkie poszkodowane osoby mogą zasięgnąć informacji poprzez kontakt z biurem obsługi klienta serwisu zarówno wysyłając e-mail na dres: info@groupon.pl jak i pod specjalnym numerem telefonu: 22 496 08 73 (6 września czynny w godz. 15:00-18:00 i 7 września w godz. 9:00-18:00)
Treść wiadomości e-mail powinna zawierać dane teleadresowe, a także wskazanie formy zwrotu należności (przelew na rachunek lub zwrot na kartę kredytową), należy dołączyć otrzymany przy zakupie pliku PDF z kuponem. Szczegółowa informacja o procedurze zostanie przekazana klientom przez konsultantów działu obsługi.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji i mamy nadzieję, że podjęte przez nas działania umożliwią jej sprawne rozwiązanie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Informacja dla klientów Groupona
[2012-09-07 10:29 83.11.161.*]
Po prostu oddają tylko te pieniądze, których nie zdążyli przelać na konto Filiz. A te pieniądze które juz przelali to klienci nie dostaną. odpowiedz »
Informacja dla klientów Groupona
[2012-09-07 13:06 178.36.135.*]
O właśnie to trzeba podkreślić! Bo Grupon tak sie szczyci a z własnej kieszeni forsy nie oddaje odpowiedz »
Informacja dla klientów Groupona
[2012-09-07 10:36 83.0.175.*]
Szanowni klięci kto jest wiarygodnym sprzedawcą AGENT - portale umieją nabierać klientów odpowiedz »
Informacja dla klientów Groupona
[2012-09-07 10:38 83.15.137.*]
kilka tysiecy zadowolnych musialo doprowadzic do upadlosci ... ktos musi za o zaplacic - grupon zwraca nieswoje i sie tym szczyci odpowiedz »
Informacja dla klientów Groupona
[2012-09-07 11:17 188.33.250.*]
Niech Grupon nie przeprasza tylko niech oddaje pieniądze !!!!! odpowiedz »
Informacja dla klientów Groupona
[2012-09-07 11:18 188.33.250.*]
Niech Grupon nie przeprasza tylko niech oddaje pieniądze !!!!! odpowiedz »
Groupon przeprasza klientów Filiz Tour
[2012-09-07 12:20 87.205.2.*]
marketingowo żenujące wyjaśnienie Grupona, naciągacze nie sprawdzający w żaden sposób firm z których wyciskają jeszcze wysokie opłaty odpowiedz »
Informacja dla klientów Groupona
[2012-09-07 14:05 95.51.7.*]
Ciekawe z kim oni współpracowali bo nie ma firmy Filiz Tours, jest tylko Filiz Sp z o.o. odpowiedz »
Informacja dla klientów Groupona
[2012-09-08 00:19 83.22.121.*]
Informacja dla klientów Groupona
[2012-09-08 00:21 83.22.121.*]
Także ubolewałbym szczerze gdybym zarobił kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt tysięcy i nie mógł tych pieniędzy zwrócić Kliemtom. Brawo Dupon. odpowiedz »
Informacja dla klientów Groupona
[2012-09-10 17:05 80.53.222.*]
Mrzinki i mamienie klientów wybiejaląc niejako swoja pozycję warto zauważyć,że większość upadłych biur współpracowała z niejakim grouponem czy to nie zadziwiające????? niech dalej klienci korzystaja z grouponu a będzie dochodzić do takich sytuacji coraz częściej odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Turystyka z gorszą obsługą
Dział przewodnicy i piloci:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ryanair zaoferuje loty Wilno-Brema
Nagrodzono najlepsze hotele dla klientów biznesowych
Grecka turystyka odrabia straty?
Citron Travel odpowiada na komunikat MSZ
PKP Intercity wprowadza nową aplikację mobilną
Jeżeli byliście z Itaką w Turcji Egejskiej proszę o opinie
Izraelska branża turystyczna liczy straty
TSS Polska i Novasol dla biur podróży
Spring Airlines zwiększają ilość azjatyckich połączeń
Austriacy najbardziej przyjaźni
Wstępny raport w sprawie Boeinga 767 już w internecie
Ferie zimowe - aktywnie i kreatywnie
16 nowych klauzul niedozwolonych