Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Łukasz Czoska awansował
Grupa Hotelowa Dobry Hotel od połowy lutego 2013 roku ma nowego Dyrektora ds. Sprzedaży. W centrali firmy obowiązki te w wyniku awansu wewnętrznego objął dotychczasowy Kierownik ds. Kluczowych Klientów Łukasz Czoska.
Łukasz Czoska w 2007 rozpoczął pracę w Grupie Hotelowej Orbis i pracował tam do roku 2012, kończąc współpracę jako Kierownik ds. Klientów Regionalnych w Centralnym Biurze Sprzedaży Orbis S.A. W 2012 roku objął stanowisko Kierownika ds. Kluczowych Klientów w centrali Grupy Dobry Hotel, by w lutym tego roku awansować na stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży.
- Moim celem jest wzmocnienie pozycji hoteli naszej sieci wśród klientów korporacyjnych. Posiadamy doskonałe warunki dla biznesu, zarówno jeśli chodzi o noclegi jak i organizację wszelkiego rodzaju eventów. Mamy silnie zmotywowany dział handlowy, który na pewno pomoże mi w realizacji wyznaczonego zadania. - powiedział Łukasz Czoska.
Grupa Dobry Hotel to polska rozwijająca się sieć 2,3 i 4 gwiazdkowych hoteli. Zarządza 7 obiektami w 4 miastach oraz 1 restauracją. Oferuje 311 pokoi oraz 12 sal konferencyjnych. Cztery hotele działają pod markami własnymi, 3 z nich funkcjonują pod logiem Best Western. W tej chwili Dobry Hotel jest w trakcie realizacji trzech projektów hotelowych oraz dwóch restauracji. Grupa cały czas szuka partnerów do współpracy przy ekspansji sieci na terenie całego kraju.
Centrala firmy znajduje się w Gdańsku, w biurowcu przy Al. Grunwaldzkiej 413.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
UOKiK podejrzewa 4You Airlines o oszustwo
Do RPA na wakacje połączone z kursem językowym
W święta nie siedź w pociągu. LOT kpi z kolei
Zobacz jak gdańskie restauracje podniosły ceny na Euro
Przewoźnicy powalczą z trudnymi pasażerami?
Plażuj.pl wprowadza do oferty nową destynację
CBA aresztuje króla gastronomii
Nowe marki na polskim rynku hotelowym
Działania promujące Polskę zostały docenione