TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Alba Tour wciąż na Grouponie

Ponad 300 polskich turystów przebywających aktualnie w Egipcie ma problemy z powrotem do kraju. Klienci biura podróży Alba Tour wykupili wycieczki w atrakcyjnej cenie na Grouponie. Tymczasem touroperator nie jest w stanie zapłacić za powroty turystów z Hurghady i Sharm El Sheikh.


Mimo to na stronach popularnego portalu sprzedaży grupowej wciąż widnieją oferty Alba Tour, które wczoraj zawiesiło działalność. "Egipt: 8-dniowe wakacje all inclusive z przelotem i więcej za 1390 zł w hotelu Hilton Long Beach**** w Hurghadzie z Alba Tour Polska (zamiast 2780 zł)" - treść oferty, którą jeszcze dzisiaj rano znaleźliśmy na platformie. Jeszcze bardziej atrakcyjne cenowo wydaje się być 8 dni w Meksyku za nieco ponad 1000 złotych, czy Kenia za niespełna 3 tys. złotych.







- Wczoraj po godzinie 18 sprzedaż ofert została zablokowana - uspokaja PR Manager Groupon Polska. Biorąc pod uwagę setki turystów, którzy utknęli za granicą oraz liczbę osób, które zakupiły wycieczki, a prawdopodobnie nie wyjadą na upragnione wakacje, taki komunikat wydaje się być mocno spóźniony. Może warto zadać sobie pytanie dlaczego tak się stało, dlaczego klienci Alba Tour nie mają jak wrócić do domu? Przecież to właśnie Groupon powinien weryfikować polecanych partnerów.

Wszyscy, którzy w ostatnim czasie dokonali zakupu mogą z niego zrezygnować - na stronie Groupona można znaleźć standardowe informacje:

Jak mogę zrezygnować z zakupu?
Aby zrezygnować z kuponu, należy w ciągu 10 dni od zakończonej oferty (tj. od otrzymania kuponu) wysłać wiadomość na info@groupon.pl pochodzącą z adresu e-mail, pod którym dany użytkownik jest zarejestrowany na Groupon. W wiadomości należy podać numery niewykorzystanych kuponów oraz preferowaną formę zwrotu:
premia do wykorzystania na Groupon
przelew na konto bankowe (prosimy o dane do przelewu: nr konta bankowego, adres)
zwrot na kartę (o ile płatność dokonana została w ten sposób)


Wszystkim nabywcom, którzy kupili więcej niż 10 dni temu radzimy kontakt z serwisem zakupów grupowych i wskazanie, iż są zmuszeni do zwrotu kuponu z powodu nieprawidłowego wykonania działalności touroperatorskiej przez ich partnera. W ostateczności płacący kartą mogą ratować się opcją chargebacku - gdyż otrzymali kupon na usługi, których firma nie będzie mogła zrealizować (jeśli nawet firma nie upadnie to nie będzie mogła na radzie działać jako touroperator).




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Alba Tour Groupon biuro podróży touroperator PR Manager komunikat sprzedaż oferta turystyczna Kenia Egipt Sharm El Sheikh


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję