Ogłoszenia
Ogłoszenia
- wyciag narciarski
- Specjalista ds turystyki- umowa na czas...
- Praca w biurze podróży z pasją. KIRIBATI CLUB.
- Specjalista ds.turystyki pielgrzymkowej
- TUI Gdańsk Przywidzka - specjalista ds turystyki
- Biuro Podróży Kleopatra Piaseczno specjalista ds....
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- Fostertravel.pl salon Warszawa - Specjalista ds...
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych


Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży
Biuro Usług Turystycznych BUT organizator wypoczynku dzieci i młodzieży, który w swojej ofercie posiada kolonie, wycieczki szkolne, obozy, wyjazdy pomaturalne, wyjazdy studenckie, jak również cały szereg wyjazdów zimowych dla każdej z grup docelowych, poinformował, iż w roku 2011 obroty firmy przekroczyły 16 000 000 zł.
Organizator w ubiegłym roku wysłał na wakacje ponad 11 000 osób. Liczba ta stale rośnie. W stosunku roku 2010 do roku 2011 firma osiągnęła 20% wzrost sprzedaży.
Na rok 2012 przewidzianych jest wiele inwestycji marketingowych i sprzedażowych, które mają spowodować następny skok sprzedażowy w tym roku. Działania na obszarze umocnienia pozycji lidera w obozach to kierunek, w którym firma będzie podążać. Coraz to nowe imprezy typu Party Zone, rozszerzona oferta zagranicznych wyjazdów, nowy design katalogu młodzieżowego i mocne działania reklamowe na znanych portalach i w mediach, to tylko nieliczne z zaplanowanych na ten rok kampanii reklamowych.
Obozy typu Party Zone, nastawione na wypoczynek i nocne imprezowanie w najlepszych europejskich klubach, tak przypadły do gustu młodzieży, że już teraz firma planuje zwiększyć miejsca w hotelach i zamówić kolejne autokary do miejsc organizowania tych wyjazdów. Wyjazdy imprezowe firma wprowadziła w roku 2011. Zainteresowanie nimi jest tak wielkie, że w tym roku rozszerzono ofertę o kolejny kierunek- Lloret de Mar, co daje trzecią destynację, w której będą odbywać się tego typu imprezy! Do tej pory wyjazdy typu Party Zone prowadzone były w Złotych Piaskach i Rimini.
Firma nie zamyka się na innowacje i ciągle planuje nowe aktywności przez co gromadnie zrzesza nowych BUT-owiczów. Jej działania na portalach społecznościowych, jak również działania reklamowe, powodują, że młodzież nie tylko wybiera biuro BUT na organizatora ich wypoczynku, ale również pomaga promować wyjazdy poprzez tworzenie samoistnych wydarzeń i grup społecznościowych na znanych portalach, na których młodzież z różnych części polski spotyka się jeszcze przed wyjazdem.
Przedstawiciele firmy deklarują, że ten rok przyniesie znaczny wzrost sprzedaży, co potwierdzi tendencje potrzeb rynku i właściwy kierunek rozwoju firmy.
Komentarze
Rainbow notuje wzrosty sprzedaży oferty zimowej - poinformowała spółka w komunikacie giełdowym. Wielkość zrealizowanej przez spółkę przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu "Zima 2022/2023" (wycieczki realizowane w miesiącach:...
W związku z sytuacją epidemiczną, turyści zrezygnowali z wyjazdu. Początkowo zaakceptowali potrącenie w wysokości 80 proc. kosztów wyjazdu, następnie, uchylili się od tego powołując się na działanie pod wpływem błędu. Sprawa trafiła do Sądu...
Tagi:
Komentarze:
Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży
[2012-10-19 13:04 178.36.5.*]
i bardzo szybki upadek pod okiem prokuratora
gdy np nieletnia uczestniczka "zaciąży" lub uczestnik dobrze "zapije" pod okiem jakże "doświadczonej" kadry...
życzę pomarańczy odpowiedz »Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży
[2014-05-09 01:04 173.254.216.*]
TAK SIE BAWI, TAK SIE BAWI BUT!
https://www. facebook. com/BUT. Warszawa. Watch
i konkurujące biura odpowiedz »Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży
[2019-10-21 08:48 149.156.72.*]
W moim sercu zawsze na pioerwszym miejscu będą wyjazdy z Party Camp <3 odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Refleksja nad turystyką motywem przewodnim Światowego Dnia
Cypr hitem sprzedażowym w Ecco
Nekera rozpoczyna sprzedaż oferty Lato
Prezydent podpisał nowelizację ustawy o Polskiej Organizacji
Dział badania rynku i analizy:
Travelist: sierpniowy długi weekend mniej popularny niż
Obłożenie hoteli w lipcu na dobrym
Hotele wciąż ze znacznie mniejszym obłożeniem niż przed
Starsze aktualności:
Wspólne stanowisko UNWTO i WHO w sprawie ograniczeń
TUgether: sytuacja branży spotkań przypomina pełzający
Turcja uruchamia platformę szkoleniową dla branży
Premier zapowiedział zniesienie części
Pięć rzeczy, których stowarzyszenia nauczyły się w 2021
Światowa Organizacja Turystyki rozpoczyna współpracę z
Nowe zalecenie Rady UE w sprawie
PIT apeluje o zniesienie testów dla zaszczepionych, przylatujących spoza
Wyjazdy do Portugalii i na Maltę droższe niż przed
Izrael złagodzi restrykcje
Klienci Revolut dostaną zwrot w
Związek zawodowy ostrzega przed paraliżem ruchu
Styczeń nie był łaskawy dla
Komisja Europejska uruchomiła konsultacje społeczne dotyczące funkcjonowania dyrektywy
Agenci TSA ocieplają swój wizerunek
Najpiękniejsze zakątki Egiptu na wystawie trójwymiarowych zdjęć
Catering kluczem do sukcesu konferencji?
Sieci gastronomiczne zaciskają pasa
Zakopiański Bristol na sprzedaż
Przewoźnik wycofał się z rejsów do Kairu
Szukam chętnych na wyjazd do Andory
Wizz Air zainaugurował loty do Tel Awiwu
Pasażerów pociągów czeka gehenna?
Niższe podatki dla hoteli niezgodne z konstytucją?
Porty lotnicze czekają na kibiców
Startuje nowa kampania promująca Dubaj
Muzeum Polskiej Wódki powstanie w stolicy
Łatwiej o paszport - ustawa wchodzi w życie
Wymyśl scenariusz swoich nadmorskich wakacji i… realizuj go za darmo!
Polskie hotele oferują za niską prędkość łącza internetowego?
Apartamenty i Pokoje - Herceg Novi, Czarnogóra
