TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Biuro Usług Turystycznych BUT podsumowanie sprzedaży

Biuro Usług Turystycznych BUT organizator wypoczynku dzieci i młodzieży, który w swojej ofercie posiada kolonie, wycieczki szkolne, obozy, wyjazdy pomaturalne, wyjazdy studenckie, jak również cały szereg wyjazdów zimowych dla każdej z grup docelowych, poinformował, iż w roku 2011 obroty firmy przekroczyły 16 000 000 zł.


Organizator w ubiegłym roku wysłał na wakacje ponad 11 000 osób. Liczba ta stale rośnie. W stosunku roku 2010 do roku 2011 firma osiągnęła 20% wzrost sprzedaży.

Na rok 2012 przewidzianych jest wiele inwestycji marketingowych i sprzedażowych, które mają spowodować następny skok sprzedażowy w tym roku. Działania na obszarze umocnienia pozycji lidera w obozach to kierunek, w którym firma będzie podążać. Coraz to nowe imprezy typu Party Zone, rozszerzona oferta zagranicznych wyjazdów, nowy design katalogu młodzieżowego i mocne działania reklamowe na znanych portalach i w mediach, to tylko nieliczne z zaplanowanych na ten rok kampanii reklamowych.

Obozy typu Party Zone, nastawione na wypoczynek i nocne imprezowanie w najlepszych europejskich klubach, tak przypadły do gustu młodzieży, że już teraz firma planuje zwiększyć miejsca w hotelach i zamówić kolejne autokary do miejsc organizowania tych wyjazdów. Wyjazdy imprezowe firma wprowadziła w roku 2011. Zainteresowanie nimi jest tak wielkie, że w tym roku rozszerzono ofertę o kolejny kierunek- Lloret de Mar, co daje trzecią destynację, w której będą odbywać się tego typu imprezy! Do tej pory wyjazdy typu Party Zone prowadzone były w Złotych Piaskach i Rimini.

Firma nie zamyka się na innowacje i ciągle planuje nowe aktywności przez co gromadnie zrzesza nowych BUT-owiczów. Jej działania na portalach społecznościowych, jak również działania reklamowe, powodują, że młodzież nie tylko wybiera biuro BUT na organizatora ich wypoczynku, ale również pomaga promować wyjazdy poprzez tworzenie samoistnych wydarzeń i grup społecznościowych na znanych portalach, na których młodzież z różnych części polski spotyka się jeszcze przed wyjazdem.

Przedstawiciele firmy deklarują, że ten rok przyniesie znaczny wzrost sprzedaży, co potwierdzi tendencje potrzeb rynku i właściwy kierunek rozwoju firmy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Biuro Usług Turystycznych BUT sprzedaż podsumowanie 2011 plany wakacje obozy kolonie organizator wypoczynku turystyka młodzieżowa obroty firmy inwestycje marketing sprzedaż Party Zone destynacje wzrost sprzedaży kierunek rozwoju firmy


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję