Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Hampton by Hilton wkracza do Chin
Hilton Worldwide poinformował o zawarciu umowy licencji wyłącznej z Plateno Hotels Group, jedną z czołowych grup hotelarskich w Chinach.
Umowa przewiduje wprowadzenie marki Hampton by Hilton na rynek chiński oraz jej szybki rozwój. W ramach umowy, Hampton planuje otwarcie ponad 400 hoteli z których pierwszy przyjmie gości jeszcze końcem 2015 r. Pod szyldem Hampton by Hilton działa blisko 2000 obiektów w 17 krajach. Plateno Hotels Group dysponuje z kolei siecią ponad 3000 hoteli, które przyjmują gości pod pięcioma markami w 300 miastach Chin.
"Spodziewamy się, że nawiązana współpraca przyspieszy naszą ekspansję geograficzną w Chinach oraz ułatwi nam dywersyfikację oferty i rozszerzenie bazy klientów" - mówi Jim Holthouser, wiceprezes wykonawczy ds. marek globalnych Hilton Worldwide. "Na rynku chińskim jest już obecnych pięć naszych marek, które notują szybki wzrost. Po wszechstronnym przeanalizowaniu rynku dostrzegliśmy dalszy potencjał rozwojowy obiektów premium, jak i tych należących do średniego segmentu. Obecnie, dzięki współpracy z Plateno Hotels Group, wykorzystujemy okazję do wprowadzenia marki Hampton by Hilton" - dodaje.
W Chinach daje się zauważyć rosnące zapotrzebowanie na obiekty średniego segmentu, szczególnie przez niewielką dostępność hoteli 3- oraz 3,5-gwiazdkowych. Z tego powodu sieć Hampton opracowała ofertę 3 - gwiazdkowego hotelu. Jest on dostosowany do specyfiki najbardziej rozwiniętych chińskich miast i podróżujących, zarówno w celach biznesowych jak i turystycznych, którzy przykładają szczególną uwagę do stosunku jakości do ceny.
W skład sieci Hampton by Hilton w Chinach wejdą nowe budynki oraz obiekty spełniające dawniej inne funkcje lub poddane adaptacji. Uruchomieniem hoteli oraz zarządzaniem nimi zajmie się Plateno Hotels Group.
Strategicznym celem Hampton jest rozszerzenie naszej obecności na całe Chiny" — mówi Phil Cordell, globalny szef marki Hampton i wyspecjalizowanej obsługi w Hilton Worldwide. " Aby go osiągnąć, chcemy wykorzystać bardzo dużą popularność naszego produktu wśród obiektów średniego segmentu, który nie rozwijał się do tej pory równie szybko jak obiekty z sektora ekonomicznego. Firma Plateno posiada największą w Chinach bazę hoteli oraz najpopularniejszy program lojalnościowy, a także posiada ogromne doświadczenie w rozwijaniu i zarządzaniu hotelami. Nasza współpraca ma wesprzeć rozwój sieci Hampton by Hilton w Chinach oraz umożliwić nam nawiązanie bliskich i trwałych relacji z nowymi właścicielami oraz gośćmi".
Goście chińskich hoteli Hampton by Hilton będą mogli uczestniczyć programie lojalnościowym Hilton HHonors. Plateno Hotels Group prowadzi liczący 80 milionów uczestników, program lojalnościowy dla gości hotelowych, który stanie się nowym źródłem klientów dla sieci Hampton by Hilton w Chinach. Współpraca będzie również okazją do zapoznania użytkowników z Chin z programem Hilton HHonors, jak również z innymi, najlepszymi w swojej klasie, markami Hilton Worldwide.
"Cieszymy się z perspektywy wprowadzania marki Hampton by Hilton w Chinach we współpracy z Hilton Worldwide, światowym liderem branży hotelarskiej" - mówi Eric Wu, dyrektor finansowy Plateno Hotels Group. "Tutejszy rynek wykazuje znaczne zapotrzebowanie na obiekty ze średniego segmentu, a Hampton jest naszym zdaniem rozwiązaniem, które dobrze zapełni tę lukę. Entuzjazm i troska personelu połączone z przemyślanymi udogodnieniami, takimi jak darmowe Wi-Fi, czyste i wygodne łóżka czy gwarancja pełnej satysfakcji, spotkają się z ogromny zainteresowaniem ze strony podróżujących Chińczyków" - dodaje.
Hilton Worldwide działa obecnie w Chinach pod pięcioma markami. W sumie sieć oferuje łącznie 17 000 pokoi, które w najbliższej przyszłości zostaną wsparte przez kolejne 50 000 pokoi związanych z otwarciem planowanych hoteli Hampton.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
W Bydgoszczy powstanie kulturowy szlak poprzemysłowy
Przewoźnik pojechał ostro z promocją?
Oferta PKP Intercity dla klientów OLT Express
Triada poszerza ofertę o bilety lotnicze
Jak się wiedzie hotelarzom po Euro?
Nowy punkt na kawowej mapie Gdyni
Co zrobić, by klient powrócił do hotelu?
Brakuje równowagi na rynku turystycznym?
Gdzie klienci szukają informacji o hotelach
Rankingi restauracji znów budzą kontrowersje
Porty lotnicze powalczą o pasażerów?
Jak niczego nieświadomi turyści przewozili narkotyki
Ryanair rozwija połączenia z Gdańska
Czy ktoś rezerwował na www.odlotowewakacje.com ?