Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Jak się wiedzie hotelarzom po Euro?
Organizacja Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, w niedługim czasie winszowała sukces polskiej branży horeca. Dzisiaj nadszedł czas na pierwsze podsumowanie i porównanie oczekiwań hotelarzy i restauratorów względem Euro 2012.
W lutym Grupa eholiday.pl wspólnie z Instytutem Hotelarstwa i miesięcznikiem Hotelarstwo opublikowała wyniki badań potwierdzające ogromne nadzieje polskich przedsiębiorców w związku z organizacją mistrzostw w naszym kraju. Wraz z początkiem roku rozwój sytuacji na rynku noclegowym w Polsce był wyraźnie obiecujący. Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią wyników ankiety zawartych w artykule Coraz więcej ofert pracy w turystyce .
Sytuacja po Euro zmieniła się diametralnie. Zdecydowana większość hotelarzy - 82% z rezygnacją przyznaje, że nie zarobiła na mistrzostwach. Przedsiębiorców, których obiekt zyskał na organizacji imprezy jest zaledwie 13%. Pozostałe 5% nie ma zdania na ten temat.
Ankietowani odpowiedzieli, że głównym czynnikiem podnoszącym atrakcyjność bazy noclegowej jest jego położenie. Tak jak w przypadku Euro 2012 były to: strefa kibica, okolice stadionu itp. Drugim czynnikiem, który miał wpływ na obłożenie pokoi była cena - takiego zdania było 18% respondentów. W dalszej kolejności podkreślano efektywną promocję obiektu - 15% oraz jego standard - 13%. Na dalszych miejscach znalazły się takie czynniki jak bariera językowa, czy reklama w zagranicznych mediach. Zdaniem niespełna połowy uczestników badania - 41%, najbardziej na Euro zyskały hotele sieciowe i ekonomiczne. Z kolei tańsze hostele i akademiki chętnie były rezerwowane przez kibiców - uznało kolejno 23 i 18% ankietowanych.
Badanie zostało przeprowadzone w dniach 5-10 lipca 2012 r., metodą internetowej ankiety samozwrotnej na bazie noclegowej przygotowanej przez serwis noclegowy www.eholiday.pl Na pytania zawarte w ankiecie odpowiedziało 615 obiektów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Porty lotnicze powalczą o pasażerów?
Jak niczego nieświadomi turyści przewozili narkotyki
Ryanair rozwija połączenia z Gdańska
Novotel Katowice Centrum w nowej odsłonie
Producent samolotów zmieni nazwę?
II Poznański Bieg Kelnerów już w sobotę
Najdłuższa w Polsce trasa do nordic walkingu
Grecja popularniejsza od Egiptu?
Travelplanet.pl najlepszym sklepem internetowym
Polacy nie odwracają się od biur podróży
Wracają bezpośrednie połączenia do USA
Amadeus łagodzi efekt cieplarniany?
Best Western Hotel Felix - coś dla Pań
Nowy punkt na kawowej mapie Gdyni
Co zrobić, by klient powrócił do hotelu?
Dziedzictwo Kulinarne w zachodniopomorskim
Z kim lepiej nie latać? Czarna lista linii lotniczych
Dwóch inwestorów zainteresowanych kupnem spółki PLL LOT
Jak promować swoje usługi w internecie?
statki na rzece Bug w Serpelicach