TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kto będzie na Travel 2.0?

Jako patron konferencji Travel 2.0, która odbędzie się podczas targów Tour Salon w dniach 19-20 października postanowiliśmy przybliżyć sylwetki prelegentów i szkoleniowców, którzy poprowadzą na niej wykłady i warsztaty. Bowiem to Ci ludzie będą się przez dwa dni dzielić z nami swoją wiedzą i to oni zdecydują swoimi wystąpieniami, jak zostanie ona przyjęta w branży.


Poniżej prezentujemy listę prelegentów (alfabetycznie). Zachęcamy do zapoznania się z nimi, gdyż każdy z nich będzie miał z pewnością coś ciekawego do powiedzenia.

Mariusz Gąsiewski

Jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów w zakresie analityki internetowej i marketingu w wyszukiwarkach. Absolwent, a obecnie wykładowca na studiach podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autor wielu publikacji z zakresu SEO, PPC i Google Analytics. Posiada kilkuletnie doświadczenie w procesie wspierania sprzedaży i budowy świadomości marki za pomocą działań marketingowych w Internecie, zbierane m.in. w Stanach Zjednoczonych.
Prywatnie prowadzi bardzo popularny blog Marketing w Internecie, na którym promuje wiedzę związaną z biznesowym wykorzystaniem wyszukiwarek. Jest inicjatorem i organizatorem cyklicznych spotkań specjalistów z zakresu marketingu w wyszukiwarkach SEMcamp. Współautor książki "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw".

Andrzej Glapiak

Od 1998 roku związany ze środowiskiem medialnym. Z wykształcenia pedagog społeczny i dziennikarz. Przez 3 lata publikował w prasie oraz na antenie Polskiego Radia. W latach 2000-2005 tworzył i zarządzał strukturami PR w Grupie DGT (największy polski producent i dostawca cyfrowych systemów teleinformatycznych). Od 2005 roku związany nieprzerwanie z branżą turystyczną.
Najpierw przez pół roku tworzył struktury PR oraz komunikacji marketingowej w portalu turystycznym Wakacje.pl, później przez 4 lata w konkurencyjnym portalu turystycznym EasyGo.pl. W czerwcu 2009 roku zarządzał procesem komunikacji związanym z fuzją biznesową obu portali. Od tego czasu prowadzi stałe działania PR dla Enovatis S.A. i jej portali (EasyGo.pl, Wakacje.pl, Wypoczynek.pl). Od 2008 roku prowadzi własną agencję PR i komunikacji marketingowej - Amber Communications.

Cezary Glijer

Prowadzi szkolenia z zakresu pozycjonowania i SEO copywritingu, a także audyty serwisów internetowych. Autor bloga Cezzy.pl.
Cezary prowadzi dwie firmy, jedną w Polsce, druga w Irlandii a jego know-how wykracza poza rynek polski. Jest absolwentem University of South Missisipi z tytułem Professional Search Engines Optimizer and Marketing Strategist Ma ogromne doświadczenie w branży travel, posiada w swoim portfolio ponad 30 serwisów turystycznych. W czerwcu 2011 otrzymał tytuł Najlepszego Prelegenta TravelCamp. W branży SEO działa od 1997 roku, w Internecie - od 1997 roku.

Piotr Jardanowski

Od 6 lat zajmuje się użytecznością serwisów internetowych. W trakcie 4-letniej pracy w Symetrii zajmował się podnoszeniem jakości stron WWW dla firm takich jak T-Mobile, BZ WBK, WP, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i kilku marek turystycznych, w tym m.in. firmy Triada. Od 2 lat regularnie współpracuje z firmami zagranicznymi Deutsche Telecom, Serco, Snitker Group, LBi, User Zoom.
Specjalizuje się w badań użyteczności i user experience. Przebadał w sumie ponad 2000 użytkowników, usprawnił ponad 100 stron, napisał ponad 20 artykułów, wystąpił na ponad 10 konferencjach.

Kamil Maroszek

Posiada kierunkowe wykształcenie zdobyte na krakowskiej AWF. Od zawsze związany z turystyką i hotelarstwem, które nazywa swoimi żywiołami. Na jego doświadczenie składa się praca w obiektach zarówno pięcio-, jak i cztero- i trzygwiazdkowych, co daje pełny przegląd sytuacji marketingowej.
Aktualnie zajmuje stanowisko Managera Hotelu Galicja Wellness & SPA w Oświęcimiu. Interesuje się nowoczesnymi formami marketingu hotelowego, w tym wykorzystaniem nowych mediów w promocji hotelu. Współautor serii artykułów o Social Media Marketingu hoteli, które ukazały się w "Hotelarzu" oraz "Marketingu w Praktyce". Wspólnie z Bartkiem występował na krakowskim Travel Campie, zbierając bardzo dobre opinie. Pod szyldem serwisu Socjomania.pl szkoli hotelarzy z marketingu internetowego.

Paweł Sala

Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu, a w szczególności: budowaniu i zarządzaniu bazami danych, przeprowadzaniu kampanii e-mailowych, doradztwie w zakresie strategii e-mail marketingowej, kreacji mailingów i analizie efektów kampanii mailingowych. Wcześniej pracował jako key account manager w agencji interaktywnej Opcom Grupa Eskadra gdzie odpowiadał za działania interaktywne takich marek jak Big Star, Umbro, Hipp, Jan Niezbędny i innych.
Poza pracą managera - trener z 9 letnim stażem w prowadzeniu szkoleń miękkich z zakresu efektywności osobistej. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących zarządzania stresem, wystapień publicznych oraz e-marketingu.
Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, autor wielu publikacji na temat e-mail marketingu, a także mówca na wielu konferencjach branżowych. Wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie Akademi Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia związane z nowoczesnymi mediami. Współtwórca sukcesu kampanii nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow oraz Mixx Awards.

Rafał Szymański

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych i Marketingu Internetowego na SGH. Posiada 12-letnie doświadczenie zawodowe. Stawia na marketing relacji i badanie skuteczności działań. Mimo dziennej dawki spamu w skrzynce, dalej wierzy w takie kanały jak e-mail. Digital Project Manager w korporacji Sanofi działającej na rynku farmaceutycznym i dermo-kosmetyków.
Doradzał zarządowi Neckermanna i ThomasCooka w kwestiach Internetu i E-commerce. Wcześniej pracował dla Grupy Triada gdzie jego kampania "Wakacje na Dzień Kobiet" zdobyła wyróżnienie w konkursie "Goldem Arrow" oraz nagrodę w "Mixx Awards"

Bartłomiej Rak

W branży interaktywnej reprezentuje jedno z pierwszych pokoleń, które dorastało z internetem, a jednocześnie pamięta jego początki w Polsce. W dotychczasowej karierze pracował zarówno po stronie klientów, jak i agencji interaktywnych dla największych marek w Polsce (m.in.: ING Bank Śląski czy też Xella producent bloczków YTONG). Specjalizuje się w zarządzaniu projektami internetowymi i Social Mediach (prowadzi blog Socjomania.pl).
Aktualnie wprowadza do sieci własne projekty internetowe m.in.: serwisy turystyczne Land of Poland oraz Visit Poland oraz szkoli i edukuje hotelarzy z marketingu internetowego. Autor artykułów o mediach społecznościowych, które ukazały się w "Hotelarzu" oraz "Marketingu w Praktyce". Szkoleniowiec zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.

Więcej informacji o konferencji i możliwość rezerwacji miejsc można znaleźć na stronie www.travel20.pl




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konferencja Travel 2.0 wykładowcy Mariusz Gąsiewski Andrzej Glapiak Cezary Glijer Piotr Jardanowski Kamil Maroszek Bartłomiej Rak Paweł Sala Rafał Szymański szkoleniowcy warsztaty




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję