TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






PolskiBus: prawie wszyscy klienci zadowoleni

Klienci firmy PolskiBus.com są w większości zadowoleni z jego usług. Tak jest w przypadku 99,63 procenta pasażerów - wynika z badań przeprowadzonych w marcu i październiku 2012 roku przez przewoźnika*.


Wśród największych atutów linii, ankietowani wymieniali wygodne, skórzane, rozchylane siedzenia, atrakcyjny rozkłady jazdy oraz ceny biletów. W okresie od czerwca 2011 roku z oferty PolskiBus.com skorzystało ponad 1,85 mln osób.

92 procent badanych uznało, że usługi świadczone przez linię przyczyniły się odbycia przez nich kolejnych podróży. W październiku 2012 roku bardzo zadowolonych klientów było 67 procent, co oznacza wzrost o 9 procent w porównaniu do wyników z marca 2012 roku.

Jednym z najistotniejszych udogodnień był dla pasażerów bezpłatny dostęp do internetu. Pasażerowie docenili ponadto czyste toalety, w których można umyć ręce.

----------------------------------

* Badaniem objęto pasażerów na wszystkich obsługiwanych przez linię PolskiBus.com kierunkach. W ankiecie wzięło udział 13 877 osób. W marcu grupa ta liczyła 11 699 osób, zaś w październiku - 2 178 osób.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
PolskiBus.com linia autokarowa autokar badanie ankieta bezpłatny dostęp do internetu pasażerowie podróżni badanie rozkład jazdy ceny biletów toalety Rzeszów-Warszawa udogodnienia dla pasażerów zadowolenie klientów


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję