Subskrypcja
Subskrypcja



Szukaj
Szukaj





Sky Club chce być liderem rynku

Dom maklerski IDM SA zainwestuje w Sky Club sp. z o.o. Po podniesieniu kapitału Sky Club z 2,5 mln złotych do 11,8 mln złotych większościowy pakiet udziałów w spółce objęli inwestorzy, którzy 31 stycznia podpisali list intencyjny w sprawie dalszego rozwoju Sky Club.


Od 17 września 2011 roku Sky Club z o.o. odpowiada za organizację wyjazdów zagranicznych pod dwoma markami - Triada, której ofertę charakteryzuje szeroki wybór programów 7+7 łączących wypoczynek ze zwiedzaniem, oraz Sky Club, specjalizującej się w formule All Inclusive. Skupienie zadań touroperatora w jednym podmiocie, Sky Club sp. z o.o., ma na celu optymalizację kosztów i podniesienie konkurencyjności firmy. Ważnym etapem tego procesu było podniesienie kapitału zakładowego Sky Club sp. z o.o. z 2,5 mln złotych do 11,8 mln złotych poprzez utworzenie nowych udziałów w spółce, z których około 80% objęli nowi inwestorzy.

31 stycznia 2012 roku podpisano list intencyjny, w którym określono dalsze plany wobec spółki Sky Club sp. z o.o. W myśl tego dokumentu, większościowy pakiet udziałów w Sky Club odkupi od inwestorów notowana na alternatywnym parkiecie (New Connect) spółka giełdowa Air Market SA. W zamian zaoferuje im pakiet swoich akcji nowej emisji, umożliwiający stanie się głównymi akcjonariuszami Air Market. Jednym ze znaczących akcjonariuszy spółki stanie się IDM SA. DM IDM SA to niezależny dom maklerski działający na rynku od 1993 roku i pierwszy notowany na GPW w Warszawie. DM IDM SA ma w Polsce czołową pozycję na rynku pierwotnym, należy także do liderów na rynku usług korporacyjnych.

Dzięki wsparciu inwestora Sky Club wkracza w nowy etap rozwoju, którego elementem jest rozbudowywanie dotychczasowej, silnej oferty uzupełniających się marek Sky Club i Triada, a także rozszerzenie jej o produkty związane z aktywnym wypoczynkiem, pobytami uzdrowiskowymi i SPA, wyjazdami narciarskimi, rejsami wycieczkowymi, a nawet ofertami na pobyty typu all inclusive w Polsce - powiedział Maciej Truskolaski, Prezes Zarządu Sky Club sp. z o.o. podczas konferencji prasowej. - Jeszcze w 2012 roku planujemy podwojenie przychodów Spółki - dodał.

Sky Club sp. z o.o. może pochwalić się doskonałymi wynikami finansowymi i sprzedażowymi za ubiegły rok. W porównaniu do roku 2010, w 2011 przychody ze sprzedaży netto wzrosły aż o 45,5 % (z 123,5 mln złotych do 179,6 mln złotych), zysk brutto za pierwsze 9 miesięcy, na koniec września rok do roku wzrósł aż o 84,5% (z 4,6 mln złotych w 2010 r. do 8,5 mln złotych w 2011 r.). Ponadto, w celu zwiększenia bezpieczeństwa klientów obu sprzedawanych przez nią marek - Sky Club i Triady, spółka już podwyższyła gwarancję ubezpieczeniową do wysokości 17,5 mln złotych, a w najbliższych tygodniach doprowadzi do dalszego zwiększenia sumy gwarancji ubezpieczeniowej udzielonej przez TU Europa SA do 25 mln złotych.

Doskonałe wyniki Sky Club w ostatnich latach czyniące go najbardziej rentownym organizatorem imprez turystycznych spośród podobnych podmiotów działających na polskim rynku przekonały nas do tej inwestycji - powiedział Grzegorz Leszczyński, prezes DM IDM SA. - Dzięki pozyskaniu udziałów Sky Club przez Air Market i zakup akcji tej ostatniej spółki DM IDM SA będzie mógł realizować strategię rozwoju w szeroko rozumianej branży turystycznej - dodał Leszczyński.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij