TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Powstało nowe biuro podróży

Na polskim rynku usług turystycznych pojawił się właśnie nowy podmiot - biuro podróży onholidays Polska. W pierwszym sezonie swojej działalności touroperator oferuje Polakom wypoczynek w Bułgarii, Chorwacji, Rumunii, Słowenii i na greckiej Krecie.


Oferta biura obejmuje zarówno wyjazdy z transportem lotniczym, autokarowym, jak i z dojazdem własnym. Biuro będzie specjalizowało się m. in. w organizowaniu wycieczek objazdowych po Rumunii oraz wycieczek do Bułgarii.

Za nową marką stoją specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży turystycznej. Dyrektorem Zarządzającym onholidays jest Piotr Chojnowski, który turystyką zajmuje się od 21 lat, z czego aż 18 spędził zbierając doświadczenie w szeregach organizatorów turystycznych. Przez ostatnie 14 lat pracował na stanowisku dyrektora produktu w TUI Poland. W skład Zarządu onholidays wchodzi także Valentin Josifov - specjalista z 44-letnim doświadczeniem w branży, przez ostatnie lata piastujący stanowisko ceo travel partner Bulgaria (TUI Bulgaria). Prezesem Zarządu, głównym udziałowcem i inwestorem nowego touroperatora jest Jordan Hristov - właściciel sieci hotelowej Perla Tourist w Bułgarii oraz innych podmiotów gospodarczych na terenie tego kraju. Większościowy, 51 procentowy pakiet udziałów w onholidays Polska należy do Perla Tourist Ad z siedzibą w Bułgarii. Kolejne 19% udziałów należy do bułgarskiej agencji turystyki przyjazdowej Ts-Travel Solutions Eood. Właścicielem 20% udziałów jest Piotr Chojnowski, a 10% Valentin Josifov.

"Z uwagi na nasze kapitałowe korzenie bardzo stawiamy na Bułgarię. Jesteśmy przekonani, że nasza oferta cenowa wypoczynku w tym kraju będzie się bardzo pozytywnie wyróżniała na tle konkurencji. Proponujemy też Polakom wakacje w nie do końca jeszcze odkrytych pod względem turystycznym kierunkach, takich jak Słowenia czy Rumunia. Zwłaszcza nasza autokarowa objazdówka po tym ostatnim kraju to unikatowa oferta na polskim rynku" - mówi Piotr Chojnowski, dyrektor zarządzający onholidays Polska.

Kierunki dostępne w propozycji na sezon Lato 2015 onholidays Polska to:

  • Bułgaria - oferta wypoczynkowa z dojazdem własnym i z przelotem,
  • Chorwacja - oferta wypoczynkowa z dojazdem własnym,
  • Słowenia - oferta wypoczynkowa z dojazdem własnym,
  • Rumunia - oferta objazdowa, autokarem,
  • Grecja/Kreta - wille do wynajęcia, z dojazdem własnym oraz możliwością zarezerwowania przelotu i transferów.


"W sezonie Lato 2016 z pewnością rozszerzymy ofertę w kierunkach z premierowej propozycji, a także poszerzymy ją o nowe miejsca, takie jak Riwiera Turecka i Rodos. Natomiast na sezon Zima 2015 przygotowujemy ofertę wypoczynku w Egipcie" - dodaje Piotr Chojnowski.

W sumie onholidays Polska ma w swojej premierowej ofercie ok. 100 hoteli, apartamentów, domów wakacyjnych i wycieczek objazdowych. Wybierając hotele w oferowanych kierunkach zespół onholidays Polska bazował na swoim doświadczeniu, jak również wiedzy partnerskich agencji incomingowych. W kolejnych sezonach część oferowanych przez nowego touroperatora obiektów będzie zakontraktowana na wyłączność.

"Na ten sezon zabezpieczyliśmy dla naszych klientów około 5000 miejsc hotelowych, a także około 700 miejsc w samolotach. Na sezon Lato 2016 mamy już zaplanowanych znacznie więcej, bo ponad 9500 miejsc u przewoźników lotniczych" - mówi Katarzyna Waśkiewicz, product & contracting manager w onholidays Polska.

Strategia dystrybucji oferty onholidays zakłada jej dostępność w dwóch kanałach - u agentów oraz na stronie internetowej biura Jednakże główny nacisk touroperator stawia na dotarcie do klientów poprzez biura podróży sprzedające ofertę onholidays Polska w oparciu o umowę agencyjną.

"Będziemy oferować naszym partnerom atrakcyjne, uczciwe i proste warunki prowizyjne. Proponujemy agentom stałą prowizję w wysokości 12% brutto od obrotu. Poza tym gwarantujemy, że ceny naszych produktów na stronie internetowej onholidays będą dokładnie takie same jak w kanale agencyjnym" - mówi Piotr Kołodziej, sales manager, w onholidays Polska odpowiedzialny za budowanie sieci współpracujących biur podróży.

Biuro onholidays Polska zostało wpisane do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych w dniu 1 czerwca 2015 roku pod numerem 1643. Gwarancję ubezpieczeniową wystawiło touroperatorowi Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europäische Reiseversicherung Oddział w Polsce. Gwarancja została wystawiona na kwotę 1 076 950 PLN i obowiązuje do 31 maja 2016 roku.

"Rynek organizatorów turystyki w Polsce nie jest rynkiem nasyconym. Z drugiej strony również liczba podróżujących Polaków jest w stosunku do dojrzałych rynków europejskich mocno niedoszacowana. Daje to potencjał średnio- i długoterminowy na zawłaszczenie części rynku nowo powstającym organizatorom. Nie spodziewamy się odnotowania zysku pod koniec 2015 roku. Oczekujemy natomiast w sezonie lato 2015 wygenerowania dodatniej marży na sprzedaży naszych produktów turystycznych. Już teraz bardzo mocno skupiamy się na przygotowaniu oferty na Lato 2016, i to z jej sprzedaży spodziewamy się pierwszych zysków" - mówi Piotr Chojnowski. Mamy jednak ambitne plany na przyszłość. W ciągu najbliższych trzech lat chcemy znaleźć się w grupie 20 największych touroperatorów w Polsce - dodaje.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
biuro podróży onholidays oferta strategia dystrybucji plany




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję