Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Hotel*** w Austri
- Specjalisty ds. Turystyki
- Touroperator ETI - Przedstawiciel handlowy
- Praca w Chorzowie!
- Specjalista ds. obsługi biura z jęz. angielskim
- BP Itaka - Specjalista ds. Turystyki - Salon...
- Rezydent na Cyprze
- Praca dla miłośnika podróży Pszów
- Praca Pilot wycieczek
- Specjalista Ds. Turystyki Travelplanet Wrocław


SAS podsumowuje swoje wyniki
Linie lotnicze SAS udostępniły raport roczny za okres listopad 2014 - październik 2015.
"SAS wykazał za rok obrotowy 2014/2015 dodatni dochód przed opodatkowaniem i uwzględnieniem kosztów bezzwrotnych, wynoszący 1 174 mln SEK. Jest to znaczna poprawa wyniku w ujęciu rok do roku, którą zawdzięczamy głównie sukcesom w obszarze komercyjnym, oszczędnościom oraz niższym kosztom paliwa lotniczego w IV kwartale. W tym roku wprowadziliśmy szeroko zakrojone udogodnienia dla osób często podróżujących, które przyniosły widoczne efekty. Nie jest jednak dla nas zadowalający fakt wzrostu kosztów jednostkowych. W tej sytuacji musimy pracować jeszcze intensywniej nad wdrożeniem oszczędności w celu poprawy naszej długofalowej konkurencyjności" - komentuje Rickarda Gustaffsona, prezes i dyrektor zarządzający SAS.
Tabela poniżej zawiera porównanie wyników z 2014 i 2015 roku.
2014 | 2015 | |
Dochód przed opodatkowaniem | 1 417 mln SEK (-918) | 867 mln SEK (-450) |
Dochód przed opodatkowaniem i uwzględnieniem kosztów bezzwrotnych: | 1 174 mln SEK (-697) | 1 338 mln SEK (789) |
Przychody: | 39 650 mln SEK (38 006) | 10 903 mln SEK (10 966) |
Przychody jednostkowe | wzrosły o 3,8% | zmniejszyły się 0,5% |
Koszt jednostkowy | wzrósł o 3,3% | wzrósł o 3.5% |
Marża EBIT: | 5,6% (0,4%) | 11,8% (-2,3%) |
Dochód netto za okres: | 517 mln SEK (-303) | |
Zysk na akcję zwykłą: | 1,84 SEK (-3,03) | 1,31 SEK (-1,21) |
Zysk netto za okres: | 956 mln SEK (-719) |
Dyrektor SAS wspomniał także o planach na przyszłość: "Wprowadzone udogodnienia produktowe i oszczędności stworzyły nowe warunki umożliwiające nam uruchomienie w przyszłym roku kolejnych połączeń na trasach dalekiego zasięgu: do Los Angeles, Miami i Bostonu. Wiemy, że konkurencja będzie jeszcze większa, ale dzięki naszej lepszej sytuacji finansowej, ukierunkowanych inicjatywach na rzecz wprowadzania udogodnień oraz pozytywnej reakcji klientów, znajdujemy się w doskonałym punkcie wyjścia" - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Statystyki pokazują zmiany w
Co wybierali klienci Exim Tours w
Travelplanet: Ferie 2023 najchętniej w
Dział transport:
AirHelp świętuje 10-lecie
eSky: Polacy nie przestają
Lotniska regionalne odzyskały
Starsze aktualności:
Accor publikuje wyniki finansowe za I
Polska Izba Turystyki z Grupą MTP zorganizują targi turystyczne w
Jest porozumienie PAŻP i
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem
Udany początek roku dla greckiej
PAŻP się ugina, ale czy to
Rosja zawieszona w prawach członka
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Warszawska Organizacja Turystyczna: ograniczenia lotów to duży cios dla
Północna Izba Gospodarcza: musimy krzyczeć, że wypoczynek w Polsce jest
Airbnb będzie musiał przekazywać dane dotyczące noclegów belgijskim organom
Lotnisko w Modlinie będzie mogło obsługiwać po 12 lotów
Orbis tnie koszty leasingu na Węgrzech
Zdezaktualizowana informacja w katalogu może sporo kosztować
Strajki sparaliżują warszawskie lotnisko?
Rusza generalny remont terminalu A w porcie lotniczym Katowice
Listopad na lotniskach w Polsce
Słaba końcówka roku w biurach podróży
Sfinks Polska otwiera kolejny lokal
Właściciele agencji turystycznej uwolnieni od najcięższego zarzutu
Znamy wyniki konkursu Hotelarz Roku 2016
Bariści Costa Coffee stają w konkursowe szranki
Otwarcie DoubleTree by Hilton Wrocław w liczbach
Radisson Blu rozpoczął współpracę z fundacją Just a Drop
Trójkołowce zagrożeniem dla przechodniów
Konferencja poświęcona bezpieczeństwu dzieci w turystyce
Sosnowiec gospodarzem Targów Ski Therm & Spa 2016
Polacy chętniej wynajmują apartamenty i domy w Chorwacji
Belgijscy turyści wracają do Tunezji
Biuro turystyki zagranicznej katowice
Jak wprowadzić wycieczki fakultatywne do sprzedaży przez biura podróży?
